bugs i safari 4?
Fra : Ukendt

Dato : 27-02-09 21:12

Jeg bruger programoversigten på DR og den driller..
ellers har jeg ingen problemer haft..
jo det er en smule ufedt at man ikke kan se status på hvor stor en den
af en side der er loaded..
Et problem for undertegnede, da jeg åbner en masse sider i løbet af en
dag, og derfor har en tendens til at åbne en ny side mens jeg venter på
at den første åbner..
og da der absolut intet sker på ( cirka 3,5 mbit/s hvilket er hvad jeg
får ud af påståede 7,2) har jeg allerede nu en del gange "kommet til "
at åbne de samme 15-20 sider ( en masse aviser )en gang til, mens jeg
ventede på de selvsamme sider..
Måske er det bare mig..

Fra : Mogens Thyregod

Dato : 27-02-09 21:25

<ecozyz> wrote:

> [...]
> får ud af påståede 7,2) har jeg allerede nu en del gange "kommet til "
> at åbne de samme 15-20 sider ( en masse aviser )en gang til, mens jeg

Du kan oprette en Bookmark folder med de 15-20 avissider du vil åbne, og
så indskrænke dig til at bladre mellem fanerne med control (med eller
uden shift) og højre/venstre pil.

Blot en tanke - bug er måske, i denne sammenhæng, et uheldigt valgt
ord.
Mogens Thyregod
www.mothsoft.dk
moth@mothsoft.dk

Fra : Ukendt

Dato : 27-02-09 23:14

On 2009-02-27 21:25:24 +0100, moth@mothsoft.dk (Mogens Thyregod) said:

> [...]
> uden shift) og højre/venstre pil.
>
> Blot en tanke - bug er måske, i denne sammenhæng, et uheldigt valgt

sorry jeg mente at bug var at DRs sider fucker op..
virkede fint med 3eren..
dur ikke med 4eren.. ( DRs programsider er noget java blandet med
coockie og asp..)
Det kan kun gå galt, så det gjorde det..
loadtid etc er ganske rigtigt ikke en bug..

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 27-02-09 23:28

<ecozyz> wrote:

> [...]
> coockie og asp..)
> Det kan kun gå galt, så det gjorde det..
> loadtid etc er ganske rigtigt ikke en bug..

og eftersom det er beta version så har du vel rapporteret fejlen ?

/thomas

Fra : KentBM

Dato : 28-02-09 11:27

ecozyz skrev:
> [...]
> coockie og asp..)
> Det kan kun gå galt, så det gjorde det..
> loadtid etc er ganske rigtigt ikke en bug..

Jeg havde også problemer med DRs programoversigt i aftes. Men i Firefox
på en Vista maskine (fejlen bestod i at de valgte kanaler, som jeg ville
have program. Problemet forsvandt igen senere og jeg har ingen idé om,
hvorfor fejlen opstod og hvor fejlen forsvandt igen.

Jeg har lige prøvet DRs programoversigt i Safari 3 og Firefox på min
MacBook. Valgene forsvinder ved bladring med næste kanaler og forrige
kanaler. Mystisk.

Hvis det er den fejl, som ecozyz har, så her det nok ikke noget med
Safari 4 at gøre. Men bare DR, som igen har problemer.

--

Kent

Fra : Ukendt

Dato : 01-03-09 16:22

On 2009-02-28 11:27:23 +0100, KentBM <kentF_JERNmagnussen@aim.com> said:

> [...]
>
> Hvis det er den fejl, som ecozyz har, så her det nok ikke noget med
> Safari 4 at gøre. Men bare DR, som igen har problemer.

tror du har ret, det er et DR problem, har dog stadig rapporteret det
til apple..
det kan jo være de tjekker, og derfor bliver endnu bedre til at håntere
elendige asp sider, proppet til kanten med coockies og java..