USB tastatur til G4
Fra : Jørgen Angel

Dato : 26-02-09 12:27

Jeg ville gerne beholde mit gode Apple Extended II tastatur. For at
kunne bruges er der koblet en iMate ind mellem tastatur og G4'eren. Men
nu ser det ud til at det giver problemer.
Rent teknisk kan jeg godt bruge det tastatur der fulgte med min iMac,
men jeg er ikke glad for det. Jeg kan godt lide tasterne på det gamle,
fonemmelsen når man trykker osv. Og det passer godt til mine store
hænder.

Søger et råd om hvilket brugt tastatur jeg skal lede efter. Hvilket
kommer tættest på, men altså født som USB.

Tak
Jørgen

Fra : Flemming Rubini

Dato : 26-02-09 15:44

Jørgen Angel <angelFJERN@angel.dk> wrote:

> Jeg ville gerne beholde mit gode Apple Extended II tastatur. For at
> kunne bruges er der koblet en iMate ind mellem tastatur og G4'eren. Men
> nu ser det ud til at det giver problemer.

Jeg har ingen problemer. Efter opdateringer er jeg nødt til at frakoble
iMatn og tilslutte den igen før det virker.

Tasterne dollartegn og paragraf virker ikke, så dér må man improvisere.

--
Venlig hilsen
Flemming Rubini