MS Windows
briani 27239
Open Gl
Fra : Lars

Dato : 05-03-09 13:29

Hej!

Ved ikke om det er den rigtige gruppe?

Men jeg har købt Adobe Photoshop CS4 - Der er nogle 3D muligheder i
programmet
For, at bruge denne funktion skal der bruges Open GL

Jeg kan se på mit grafikkorts software, at der er en Open GL funktion.
Det er et ATI kort
PhotoShop siger dog, at det skal slås til for at Photo Shop kan
fungere.

Nogen der kan fortælle mig hvordan Open GL virker og hvad jeg evt. kan
gøre...

mvh
Lars

Fra : poul.b.hansen.

Dato : 06-03-09 02:45

"Lars" <lkj002@hotmail.com> skrev i meddelelsen
[...]

hej
måske skal du bruge den her.
www.majorgeeks.com
find mappen driver tool
find gldirect.
mvh
poul

Fra : Pico

Dato : 06-03-09 18:43

poul.b.hansen. wrote:
> [...]
> fungere.
>
> Nogen der kan fortælle mig hvordan Open GL virker og hvad jeg evt. kan

Du kan evt. bruge HJÆLP der er en udemærket funktion i de fleste programmer

Jeg har så lige pastet det til dig, på dansk ganske vist, har du en engelsk
verision kan du nok finde ud af at oversætte.

Vælg Rediger > Indstillinger > Ydeevne (Windows) eller Photoshop >
Indstillinger > Ydeevne (Mac OS), og vælg derefter Aktiver OpenGL-tegning
under GPU-indstillingerne.
--
MVH
Pico