Firefox: gul stjerne yderst til højre i ad~
Fra : JcLind

Dato : 05-03-09 07:17

Når man trykker på stjernen, kommer der nogle links frem. De udvalgte
links virker i mine øjne tilfældige, da det er links jeg har besøgt for
lang tid siden.
Hvor kommer de links fra og hvordan kan man slette listen og "begynde
forfra"?
har det noget at gøre med de forslag til links man får når man
begynder at skrive en adresse?

VH jakob

Fra : Jens Jensen

Dato : 05-03-09 09:32

JcLind wrote, On 05-03-2009 07:17:
> Når man trykker på stjernen, kommer der nogle links frem. De udvalgte
> links virker i mine øjne tilfældige, da det er links jeg har besøgt for
> lang tid siden.

Så vidt jeg kan se, er det bogmærker (bookmarks).

> Hvor kommer de links fra og hvordan kan man slette listen og "begynde
> forfra"?

Hvis det er bogmærker, kan de slettes ved at vælge menupunktet "Clear
Private Data".

Fra : Per H

Dato : 07-03-09 12:13

On Thu, 05 Mar 2009 09:31:55 +0100, Jens Jensen <a@a.invalid> wrote:

>Så vidt jeg kan se, er det bogmærker (bookmarks).

>Hvis det er bogmærker, kan de slettes ved at vælge menupunktet "Clear
>Private Data".

Så sletter man jo hele historien. og ikke kun de bogmærker der er i
rullemenyen??

per

Fra : Jens Jensen

Dato : 07-03-09 13:16

Per H wrote, On 07-03-2009 12:12:

> Så sletter man jo hele historien. og ikke kun de bogmærker der er i
> rullemenyen??

Ja, det er rigtigt nok. Men så kender jeg ingen metode, men jeg er
heller ikke ekspert i Firefox.