MS Windows
briani 27239
Mozilla Firefox - Win.Vista - Online-TV
Fra : Hans Houmøller

Dato : 03-03-09 00:07

På den ene af husets 2 computere. der begge har Windows Vista og Mozilla
Firefox installeret, kan man ikke se online-tv mere. Der er
tilsyneladende ens tilføjelser installeret, udgaven af browsere er den
samme, men altså manglende online-tv på den ene.

Har nogen her et bud, vil de to brugere af husets computere blive glade.

Hans

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 03-03-09 11:56

Hans Houmøller skrev:
> [...]
> tilsyneladende ens tilføjelser installeret, udgaven af browsere er den
> samme, men altså manglende online-tv på den ene.

Du kan starte med at fortælle, hvilke(n) hjemmeside, du ikke
kan se tv på. Det kan måske hjælpe os med at finde ud af,
hvilket format der sendes i. Det vil også hjælpe, hvis du
fortæller, hvad der sker, når du forsøger at se tv på den
ikke virkende computer.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
http://kimludvigsen.dk

Fra : Hans Houmøller

Dato : 07-03-09 22:47

Kim Ludvigsen skrev:

> [...]
> sendes i. Det vil også hjælpe, hvis du fortæller, hvad der sker, når du
> forsøger at se tv på den ikke virkende computer.

Det drejer sig om DR's hjemmeside. Der er lyd, men ikke billede, og
begge dele har virket tidligere.

Maskinen kører Win Vista og har Firefox som standard browser, men i
Internet Explorer virker det stadig.

Hvorfor vi så ikke bare bruger IE? Fordi det, jeg gerne vil have løst
er, at det som skrevet har virket før.

Hans

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 07-03-09 23:19

Hans Houmøller skrev:

> Det drejer sig om DR's hjemmeside. Der er lyd, men ikke billede, og
> begge dele har virket tidligere.

Du er i hvert fald ikke den eneste med problemet:
http://forum.mozilladanmark.dk//viewtopic.php?t=5581

Men når det virker på den ene af computerne, så må der jo
kunne findes en løsning. Det er ikke så meget udvidelser,
der er interessante i denne forbindelse men derimod plugins.
Du kan prøve at sammenligne de installerede plugins og ikke
mindst deres versionsnumre ved at skrive:
about:plugins
i adresselinjen og så trykke på Enter.

--
Mvh. Kim Ludvigsen