MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
XP pro sp2 dk. Er service pk.3 vigtig?
Fra : jama

Dato : 02-03-09 15:37

Jeg har installeret XP igen og er kommet i tvivl, skal sp3 med. Jeg syntes
ikke den gav de forbedringer der blev skrevet om ang.hurtighed etc. Og jeg
mener også, at flere her og i andre gr. har været stærkt tvivlende overfor
denne service pakke. Så?
Mvh.Jama

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 02-03-09 15:50

"jama" skrev i en meddelelse
> denne service pakke. Så?
> Mvh.Jama

Den lukker nogle sikkerhedshuller - men dem for du også lukket, hvis du har
installeret alle de "løse" opdateringer, som er kommet på MS Update.

Så hvorfor ikke vare gøre det - så er du sikker på at den er up to date.

Jan

Fra : Peter \(8450\)

Dato : 02-03-09 17:54

> [...]
> mener også, at flere her og i andre gr. har været stærkt tvivlende overfor

Jeg bruger selv Vista, men jeg har installeret SP3 på en del maskiner i
familien / på arbejdet og har ikke hørt nogen brokke sig over det. Jeg synes
der skal være en vigtig grund til IKKE at installere nyeste SP til det OS
man kører..

--
Mvh.
Peter Bak

Fra : jama

Dato : 02-03-09 18:36

"Peter (8450)" <usenet@vesterbro24.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> familien / på arbejdet og har ikke hørt nogen brokke sig over det. Jeg
> synes der skal være en vigtig grund til IKKE at installere nyeste SP til

Jeg takker for begge svar og installere det nok, jeg har taget alle XPs fra
MS Update.
Mvh.Jama