Windows Media Player i IE
Fra : Kim

Dato : 03-03-09 18:34

Min datter har være i TV.

Ville så lige ind og se via siden
http://www.dr.dk/DR1/Aftenshowet/index.htm
klikker så på "Se aftenshowet" i venstre side, klikker på
selve indslaget men den vil overhovedet ikke afspille,
kommer med den samme fejl-meddellelse hver gang.

Min datter kører med nøjagtig samme version IE og WMP
og kan sagtens se den
Her er præcist den fejl-meddellelse der kommer:

Microsoft Internet Explorer
Der opstod en fejl (fejl-1072885353):
Windows Media Player kan ikke finde den angivne fil. Kontroller, at stien er
skrevet korrekt.
Hvis det er tilfældet, findes filen ikke på den angivne pladsering, eller
den computer, hvor filen er gemt, er offline.

Kan nogen venligst hjælpe ?

Mvh Kim

Fra : Ole C

Dato : 03-03-09 20:54

Kim skrev blandt andet:

> [...]
> selve indslaget men den vil overhovedet ikke afspille,
> kommer med den samme fejl-meddellelse hver gang.

Hvilket indslag?

> Min datter kører med nøjagtig samme version IE og WMP
> og kan sagtens se den

Samme indslag?

--
vh