MACBOOK HDMI
Fra : jakobhyre@gmail.com

Dato : 20-02-09 01:12

Hey MAC GROUP

Jeg har gået og tænkt på at sætte min Macbook alu. til mit fjernsyn
via hdmi indgangen. Jeg havde tænkt mig at gøre det ved at hjælp af
mini display port til DVI også DVI til HDMI. Nogen der der ved om
dette vil virke eller evt. en anden måde.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 20-02-09 09:43

<jakobhyre@gmail.com> wrote:

> Nogen der der ved om
> dette vil virke

ja, det vil det, men der skulle være en miniDisplayport -> HDMI adpater
på vej så du kan springe et led over.

/thomas

Fra : jakobhyre@gmail.com

Dato : 20-02-09 07:20

On 20 Feb., 09:42, tho...@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote:

> ja, det vil det, men der skulle være en miniDisplayport -> HDMI adpater
> på vej så du kan springe et led over.
>
> /thomas

Ku være nice har du evt. et link til dette kabel

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 20-02-09 15:33

<jakobhyre@gmail.com> wrote:

> Ku være nice har du evt. et link til dette kabel

"på vej" = jeg har ikke set det i handlen endnu ..

/thomas

Fra : jakobhyre@gmail.com

Dato : 13-03-09 04:00

Fandt en løsning på dette problem

Købte Mini displayport til Dvi og så til DVI til HDMI og det funkede
sku godt :)

Fra : no.humor@gmail.com

Dato : 08-04-09 05:20

On 13 Mar., 06:00, jakobh...@gmail.com wrote:
> Fandt en løsning på dette problem
>
> Købte Mini displayport til Dvi og så til DVI til HDMI og det funkede
> sku godt :)

Hvad så med lyd (ingen lyd i DVI)? Jeg overvejer nemlig en mac, men
jeg gider ikke gennem 2-4 adaptere for til tilslutte mit LCD tv...

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 08-04-09 13:24

<no.humor@gmail.com> wrote:

> Hvad så med lyd (ingen lyd i DVI)? Jeg overvejer nemlig en mac, men
> jeg gider ikke gennem 2-4 adaptere for til tilslutte mit LCD tv...

du har kun brug for én adapter i så fald ...

/thomas