MS Windows
briani 27239
Norton
Fra : Michael Nielsen

Dato : 18-02-09 20:27

Har fået et irriterende problem, - der var lidt snavs på pc'en som jeg
normalt fjerner med Super Anti Spyware og Kaspersky.
Nu har knægten så installeret noget Symantec / Norton scanner et eller
andet...nå pyt jeg afinstallerer bare skidtet og sletter så er den potte
ude, men det viser sig at ved hver reboot eller opstart så er skidtet squ
installeret igen ?????
Hvad gør jeg for at slippe af med det for altid.....

--

Michael Nielsen

Fra : Max

Dato : 18-02-09 20:43

Hej Michael

> Hvad gør jeg for at slippe af med det for altid.....

Finder et uninstall program til softwaren på
Symantec's hjemmeside.

--
Mvh Max

Fra : Michael Nielsen

Dato : 18-02-09 22:27

Den er tilsyneladende nem af fjerne (har gjort det 10 gange), men den dukker
squ op igen efter reboot.....

--

Michael Nielsen

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 18-02-09 22:49

"Michael Nielsen" <m.oestergaardSLET@c.dk> skrev i meddelelsen
> Den er tilsyneladende nem af fjerne (har gjort det 10 gange), men den
> dukker squ op igen efter reboot.....
>
> --
http://service1.symantec.com/Support/tsgeninfo.nsf/docid/2005033108162039

Kurt

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 19-02-09 00:19

"Michael Nielsen" skrev i en meddelelse
> Den er tilsyneladende nem af fjerne (har gjort det 10 gange), men den
> dukker squ op igen efter reboot.....

Ikke hvis du som foreslået henter un-install programmet fra Symantec's
hjemmeside - så bliver den fjernet helt.

Jan

Fra : Max

Dato : 19-02-09 16:28

Hej Michael

> Den er tilsyneladende nem af fjerne (har gjort det 10 gange), men den
> dukker squ op igen efter reboot.....

Så har du jo netop ikke fjernet den vel ? Hent nu det værktøj
hos Symantec og fjern den.

--
Mvh Max