Kan ikke logge på MS advanced Server
Fra : Nicolai Pamperin Han~

Dato : 28-07-01 16:44

Hej
Jeg kan ikke logge på MS advanced Server. Når jeg installere programmet
kører det helt fint indtil man skal logge på første gang. Man får ikke lov
til at bruge hvilken mus eller keyboard. Jeg har prøvet at installere
programmet på en anden og der virker det fint. Hvad kan fejlen være???

Fra : Steen Suder

Dato : 28-07-01 16:54

Nicolai Pamperin Hansen wrote:

> [...]
> til at bruge hvilken mus eller keyboard. Jeg har prøvet at installere
> programmet på en anden og der virker det fint. Hvad kan fejlen være???

Du har nok større chance for at få et svar hvis du stiller dit spørgsmål
i dk.edb.system.ms-windows (eller .server).

--
Steen Suder

"We reject kings, presidents and voting.
We believe in rough consensus and running code."

Fra : Henrik Walther

Dato : 28-07-01 16:53

It's rumoured "Nicolai Pamperin Hansen" <nph@mail.dk> wrote:

>Jeg kan ikke logge på MS advanced Server. Når jeg installere programmet
>kører det helt fint indtil man skal logge på første gang.

Win2K AS er nu et OS.

> Man får ikke lov til at bruge hvilken mus eller keyboard. Jeg har prøvet at installere
>programmet på en anden og der virker det fint. Hvad kan fejlen være???

Har du været et smut forbi:

http://www.microsoft.com/windows2000/server/howtobuy/upgrading/compat/default.asp

Henrik Walther