MS Windows
briani 27239
Genoprette slettede filer-program
Fra : Thomsen

Dato : 11-02-09 12:50

Hej
Kan der anbefales et godt og gratis program til at genoprette slettede
filer?

Prøvede i den forbindelse at installere programmet Recover My Files, men
installationen påstod at jeg ikke var administrator, og kunne ikke køre.
Hvad gør man lige ved?
Jeg står i min XP som computeradministrator.

mvh Ole

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 11-02-09 12:57

"Thomsen" skrev i en meddelelse
> Kan der anbefales et godt og gratis program til at genoprette slettede
> filer?

Pc Inspector File Recovery
Pc Inspector Smart Recovery

er OK......

> Prøvede i den forbindelse at installere programmet Recover My Files

- det fungerer nu også OK......

Jeg har ikke gjort noget særligt, for at få det til at fungere, så jeg kan
ikke lige se, hvad dit problem er....

Men prøv de to andre !

Jan

Fra : Thomsen

Dato : 11-02-09 13:04

> [...]
>
> - det fungerer nu også OK......
>
> Jeg har ikke gjort noget særligt, for at få det til at fungere, så jeg kan

Okay, jeg tjekker lige PC Inspector.
Tak.

mvh Ole

Fra : Thomsen

Dato : 11-02-09 13:40

> [...]
>
> - det fungerer nu også OK......
>
> Jeg har ikke gjort noget særligt, for at få det til at fungere, så jeg kan

Hej igen
Når jeg i Pc Inspector File Recovery vælger mit C drev og "Genskaber
eksisterende filer",
står den og venter et stykke tid, og melder så op at der er en eller anden
"sharing violation".
Hvad kan der mon være galt?

mvh Ole

Fra : Kaj

Dato : 11-02-09 20:50

"Thomsen" <oat@@tele2.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> eksisterende filer",
> står den og venter et stykke tid, og melder så op at der er en eller anden

Har du installeret programmet på det drev du vil genskabe ?
Det må man ikke.
Ved installationen overskriver du jo nogle af de filer du vil redde.

Kaj

Fra : Thomsen

Dato : 11-02-09 22:25

> Har du installeret programmet på det drev du vil genskabe ?
> Det må man ikke.
> Ved installationen overskriver du jo nogle af de filer du vil redde.
>
> Kaj

Okidoki.
Tak

mvh Ole

Fra : Thomsen

Dato : 11-02-09 22:31

> Har du installeret programmet på det drev du vil genskabe ?
> Det må man ikke.
> Ved installationen overskriver du jo nogle af de filer du vil redde.
>
> Kaj

Det havde forresten ikke gjort.
Min ene harddisk er delt i to partitioner, C og O.
Pc Inspector File Recovery ligger på O.

mvh Ole

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 12-02-09 00:07

"Thomsen" <oat@@tele2.dk> skrev i meddelelsen

> Det havde forresten ikke gjort.
> Min ene harddisk er delt i to partitioner, C og O.
> Pc Inspector File Recovery ligger på O.
>
> mvh Ole

Det var ikke problemet. Problemet er, at hvis den fil du vil genskabe ligger
på c-drevet, så skal du genskabe den på et andet drev, f.eks. O. Den kan
ikke genskabe filen på den partition, hvor den ligger i forvejen.

Kurt

Fra : Thomsen

Dato : 12-02-09 01:13

> [...]
> ligger på c-drevet, så skal du genskabe den på et andet drev, f.eks. O.
> Den kan ikke genskabe filen på den partition, hvor den ligger i forvejen.

Okay, så er jeg med.

mvh Ole