Browser
stl_s 3840
arlet 2470
filmklip
Fra : dkkai

Dato : 11-02-09 20:38

Hej måske i kan hjælpe mig , når man f.eks henter filmklip på You tube og
gerne vil se klippene når man er offline kan det lade sig gøre i XP jeg
mener at kunne huske at det var muligt i Windows 98 dog kan jeg ikke huske
hvad jeg skulle taste eller genvejen

Hilsen kai l.

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 11-02-09 20:47

"dkkai" <kai_l@hotmail.com> skrev

> Hej måske i kan hjælpe mig , når man f.eks henter filmklip på You tube og
> gerne vil se klippene når man er offline

Free YouTube Download kan måske bruges?
http://www.dvdvideosoft.com/products/dvd/Free-YouTube-Download.htm

Alternativt skal du nok ind i html-koden på YouTube for at se om du kan
fange den direkte URL til videoen.

> kan det lade sig gøre i XP jeg mener at kunne huske at det var muligt i
> Windows 98 dog kan jeg ikke huske hvad jeg skulle taste eller genvejen

YouTube kom da vist først på nettet i februar 2005, hvor stort set "alle"
enten havde Windows 2000 eller XP.

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 11-02-09 22:59

On Wed, 11 Feb 2009 20:38:08 +0100, dkkai wrote:

> Hej måske i kan hjælpe mig , når man f.eks henter filmklip på You tube og
> gerne vil se klippene når man er offline kan det lade sig gøre i XP jeg

Du skriver ikke, hvilken browser du anvender, men i Opera smider jeg blot
URL'en ind i http://widgets.opera.com/widget/9402/

Filerne bliver gemt som flv, som man enten kan finde en særlig afspille til
eller ændre formatet (fx http://www.formatoz.com/)

--
What is life, except excuse for death,

Fly Opera - http://opera.softwolves.dk

Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 12-02-09 03:43

Christian Bohr-Halling escribió:

> Du skriver ikke, hvilken browser du anvender, men i Opera smider jeg blot
> URL'en ind i http://widgets.opera.com/widget/9402/

Jeg bruger Downloadhelper til Firefox, en glimrende lille udvidelse, og
ser klippene med VLC player.

Mikkel

Fra : dkkai

Dato : 12-02-09 08:07

"Mikkel Moldrup-Lakjer" <mikkel@fabel.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Jeg bruger Explore

Fra : Kim

Dato : 12-02-09 17:10

"Philip Nunnegaard" <nunnenospam@hitsurf.dk> skrev i
>"dkkai" <kai_l@hotmail.com> skrev >
> "Mikkel Moldrup-Lakjer" <mikkel@fabel.dk> skrev Christian Bohr-Halling
> escribió:

Godt nok besværlige løsninger I kommer med...

http://www.techcrunch.com/get-youtube-movie/
"To download a video to your computer, enter the
YouTube URL for the video in the box above (example).
It will be downloaded in flv format - use VLC or another
compatible player to view it."

Filen ser sjov ud men virker 100% perfekt,
husk at lægge den i en mappe med navn på.

Jeg converterer med
Xilisoft Video Converter Ultimate, mest til min
datters ipod.

Mvh Kim

Fra : dkkai

Dato : 12-02-09 19:41

Er der også mulighed at hente andre filmklip end lige fra You tube og se dem
offline ?

Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 12-02-09 22:31

Kim escribió:

> Godt nok besværlige løsninger I kommer med...

Tænk, jeg synes det er nemmere at trykke på en knap i min browser end at
skulle åbne et nyt faneblad, kopiere og indsætte adressen.

Mikkel