Told & SSkat
Fra : Ralph Køster

Dato : 11-02-09 19:42

Får denne besked når jeg vil ind på toldogskat.dk

Nogen der ved hvad der er galt ???

All information contained in this computer system, including messages
is the property of the Company.
Subject to applicable law, the Company reserves the right to access
and disclose all information sent through or stored in this computer system,
for any purpose.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 11-02-09 19:50

Ralph Køster skrev:

> Får denne besked når jeg vil ind på toldogskat.dk

Prøv om det går bedre med skat.dk.

Min browser bliver dog stillet om dertil automatisk hvis jeg
prøver med toldogskat.dk.

--
Bertel

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 11-02-09 20:40

"Bertel Lund Hansen" <unospamo@lundhansen.dk> skrev

> Min browser bliver dog stillet om dertil automatisk hvis jeg
> prøver med toldogskat.dk.

Det lyder underligt at du bliver videredirigeret, mens vi andre ikke gør.
Har prøvet med både IE, FF og Opera. Jeg får samme side frem som Ralph.

Fra : Erik Olsen

Dato : 11-02-09 20:52

Philip Nunnegaard wrote:
> [...]
>
> Det lyder underligt at du bliver videredirigeret, mens vi andre ikke
> gør. Har prøvet med både IE, FF og Opera. Jeg får samme side frem som

Det er stadig Told- og Skattestyrelsen som har toldogskat.dk, så det
lyder ret mystisk. Eftersom at Ralph ikke sendte et klikbart link, kan
en tastefejl vel ikke udelukkes?

Jeg bliver viderestillet til http://www.skat.dk/ i IE7, FF, Opera og
Safari.

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 11-02-09 20:58

"Erik Olsen" <erik.olsen@ishoejby.dk> skrev

> Det er stadig Told- og Skattestyrelsen som har toldogskat.dk, så det lyder
> ret mystisk.

Det var nemlig også det første jeg tjekkede via DK-Hostmaster.

Jeg tastede: http://www.toldogskat.dk/

> Jeg bliver viderestillet til http://www.skat.dk/ i IE7, FF, Opera og
> Safari.

Virkelig mystisk med den forskel.

Fra : Max

Dato : 11-02-09 21:02

Hej Philip

> Virkelig mystisk med den forskel.

Kan det afhænge af hvilken DNS server man bruger ?

--
Mvh Max

Fra : Erik Olsen

Dato : 11-02-09 21:15

Max wrote:
> Hej Philip

> Kan det afhænge af hvilken DNS server man bruger ?

Det kan det.

Jeg har selv kortvarigt oplevet fejl pga. fejl i A+' opdatering af
DNS-server. Det viste sig dog ved at visse kendte url'er ikke kunne
vises.

Fra : Ole C

Dato : 11-02-09 21:11

Philip Nunnegaard skrev blandt andet:

> Jeg tastede: http://www.toldogskat.dk/

> Virkelig mystisk med den forskel.

Ja.
Ligegyldigt om jeg selv skriver "toldogskat.dk" eller bruger dit klikbare
link, havner jeg også ved den mystiske besked - med både IE7 og Firefox.
Og for at forstærke mystikken:
Det ser ud som om du er kunde hos TDC - og jeg er hos Telmore, der så vidt
jeg ved bruger samme DNS-servere som moderselskabet TDC.....?

--
vh
Ole C

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 11-02-09 21:16

"Ole C" <mail@FJERNolec.dk> skrev

> Og for at forstærke mystikken:
> Det ser ud som om du er kunde hos TDC - og jeg er hos Telmore, der så vidt
> jeg ved bruger samme DNS-servere som moderselskabet TDC.....?

Og endnu mere mærkeligt: Max er også hos TDC, men bliver altså omdirigeret.

Fra : Max

Dato : 11-02-09 20:57

Hej Philip

> Det lyder underligt at du bliver videredirigeret, mens vi andre ikke
> gør. Har prøvet med både IE, FF og Opera. Jeg får samme side frem som

Jeg bliver nu også vidrestillet.

--
Mvh Max

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 11-02-09 19:53

"Ralph Køster" <Get@some.now> skrev

> Får denne besked når jeg vil ind på toldogskat.dk
>
> Nogen der ved hvad der er galt ???

Det ser ikke ud som om der er gået noget glat. Bare at siden er inaktiv.
Du havde nok fået bedre held med at gå ind på www.skat.dk

Fra : Ralph Køster

Dato : 11-02-09 20:16

ja jeg har fundet den rigtige side..undrede mig bare over hvad der stod, da
jeg tidligere har brugt det link.

Men tak for hjælpen alligevel.

Ralph.

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 11-02-09 20:38

"Ralph Køster" <Get@some.now> skrev

> ja jeg har fundet den rigtige side..undrede mig bare over hvad der stod,
> da jeg tidligere har brugt det link.

Jeg synes nu også at beskeden er noget kryptisk.
Det ligner for mig mest et mindre firma der har en testserver kørende. Ikke
at det skulle være SKATs hjemmeside.

En mere professionel metode havde været en besked om at siden var flyttet
til skat.dk fremfor noget der for os der ikke er så gode til teknisk
engelsk, lyder som om de anser mig for kriminel og at jeg kan forvente at
skulle stille i retten såsnart de har fået lokaliseret min ip-adresse.