Downloading problem
Fra : Kirsten

Dato : 11-02-09 10:05

Hej Gruppe

Jeg har en maskine med Windows Vista home basic, internet Explorer
7.0.6001.18000 og mail.

Jeg oplever problemer ved downloading. Når jeg forsøger at downloade alt
lige fra filer til programmer så downloader som den plejer, men
lige i det den har dannet iconet på skrivebordet forsvinder det helt. Jeg
har søgt efter den lokalt på min computer , men den ligger ingen steder.

I mail kan jeg for eksempel få en mail med et billede i, og det kan jeg
hverken åbne eller downloade lokalt. Der kommer en fejlmeddelse "Kommandoen
kan ikke udføres", men ingen link eller henvisninger til fejl.

Jeg har for få måneder siden problemer med at komme ind på DDB, kunne ikke
komme viderer end til forsiden, så jeg valgte til sidst at lave en full
recovery og det hjalp.

Er der nogen der kan hjælpe??

MVH
Kirsten