Hvad sker der for Burn...
Fra : jagge

Dato : 10-02-09 15:46

Nu har jeg 2 gange brændt den samme temmelig store fil og det funger
ikke. Det virker som om BURN er et skod program så jeg vil gerne have at
vide hvordan jeg alternativt kan brænde en quicktime film over på en
data dvd der skal kunne læses af winXP ??

Når jeg har brændt filen via BURN virkede den ikke første gang, anden
gang får jeg en fejl 50 hvis jeg prøver at trække den tilbage på
skrivebordet, suk den klassiske mac plug and play er der sgu ikke meget
tilbage af.

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 10-02-09 15:49

jagge <jagge@noname.invalid> wrote:

> [...]
> gang får jeg en fejl 50 hvis jeg prøver at trække den tilbage på
> skrivebordet, suk den klassiske mac plug and play er der sgu ikke meget

Nu spørger jeg dumt .. hvorfor bruger du ikke bare den indbyggede disc
brænder feature ?

/thomas

Fra : jagge

Dato : 10-02-09 22:08

> Nu spørger jeg dumt .. hvorfor bruger du ikke bare den indbyggede disc
> brænder feature ?

Det er da et OK spørgsmål. Det har jeg vist aldrig gjort.. Jeg har brugt
drevet MEGET lidt selvom jeg har haft maskinen et års tid. Er det bare
noget med at trække inholdet over på symbolen for den tomme DVD ?

Kan de DVD'er skrevet på den måde læses af en PC ? Burn ryger hvertfald
ud, det er jo noget ubrugeligt skravl. Jeg prøvede toast bagefter og det
fungede uden problemer. Burn formåede at smadre 2 brændringer i træk.

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 10-02-09 22:09

> Det er da et OK spørgsmål. Det har jeg vist aldrig gjort.. Jeg har brugt
> drevet MEGET lidt selvom jeg har haft maskinen et års tid. Er det bare
> noget med at trække inholdet over på symbolen for den tomme DVD ?

ja