Cookies påkrævet i vista
Fra : No@Mail

Dato : 10-02-09 18:49

Jeg vil slå Cookies påkrævet til i Vista. Men nu har jeg efterhånden brugt
lang tid på at finde hvor man skal slå det til.
Kan nogle fortælle mig hvor pokker man slå Cookies påkrævet til henne ?

mvh Kim

Fra : Jens Jensen

Dato : 11-02-09 00:36

No@Mail wrote, on 10-02-2009 18:49:
> Jeg vil slå Cookies påkrævet til i Vista. Men nu har jeg efterhånden
> brugt lang tid på at finde hvor man skal slå det til.
> Kan nogle fortælle mig hvor pokker man slå Cookies påkrævet til henne ?

Mener du virkelig påkrævet og ikke tilladt eller forhindret? Jeg synes
aldrig jeg har hørt om cookies påkrævet. Cookie indstilling er et eller
andet sted i browseren; i hvert fald har jeg aldrig hørt om andet.
Hvilken browser drejer det sig om?

Fra : No@Mail

Dato : 11-02-09 16:07

"Jens Jensen" <a@a.invalid> skrev i meddelelsen

> [...]
> andet sted i browseren; i hvert fald har jeg aldrig hørt om andet. Hvilken

Jeg bruger Vista home Premium, lige hvad for udgave kan jeg jeg ikke se. Men
det er Facebook som oplyser, at cookies påkræves, når jeg skal logge ind

mvh Kim

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 11-02-09 16:29

No@Mail skrev:

> Jeg bruger Vista home Premium, lige hvad for udgave kan jeg jeg ikke se.
> Men det er Facebook som oplyser, at cookies påkræves, når jeg skal logge
> ind

Styresystemet har ingen betydning, kun browseren. Som
undgangspunkt er cookies vist slået til i alle browsere, men
du kan selvfølgelig have fået dem slået fra på et tidspunkt.
Du kan i så fald slå dem til igen i browserens indstillinger.

Hvor afhænger af, hvilken browser du bruger. Hvis det er
Internet Explorer, så finder du cookieindstillingerne her:
knappen Funktioner => Internetindstillinger => Beskyttelse
af personlige indstillinger.

Hvis cookies allerede er slået til, er der i hvert fald to
andre muligheder: Fejl på hjemmesiden eller du kan have et
sikkerhedsprogram, der blokerer cookies.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
http://pc-sikkerhed.dk

Fra : No@Mail

Dato : 11-02-09 16:44

"Kim Ludvigsen" <usenet@kimludvigsen.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Explorer, så finder du cookieindstillingerne her: knappen Funktioner =>
> Internetindstillinger => Beskyttelse af personlige indstillinger.

Tak for det. Det var lige der hvor det skulle ændres
mvh Kim