eZulaBootExe
Fra : Jesper L Hansen

Dato : 28-07-01 10:03

Hejsa,

Min Zonealarm Pro kommer jævnligt op med at eZulaBootExe vil på
nettet, men jeg afviser den hver gang fordi jeg ikke kan gennemskue
hvad det er for et program. Det er sikkert noget harmløst, men er der
nogen der ved hvad det er ?

Med venlig hilsen
Jesper L Hansen

Fra : F.Larsen

Dato : 28-07-01 17:44

Navnet alene burde få alarm klokker til at ringe ;=)

Jeg har tjekket på http://viruslist.com den var ikke kendt der

Hvor ligger filen henne på din HD ?

--
Flemming

Støjdæmp din PC ..: http://hjem.get2net.dk/Quake2/LowNoise/

Fra : Sune Gellert

Dato : 28-07-01 22:14

> [...]
> nettet, men jeg afviser den hver gang fordi jeg ikke kan gennemskue
> hvad det er for et program. Det er sikkert noget harmløst, men er der

Check www.ezula.com ..ligner noget spyware ting

/Sune

Fra : Tom H

Dato : 28-07-01 23:19

Et bud: http://www.ezula.com/HOTtext/support.asp

Fra : Jesper L Hansen

Dato : 29-07-01 00:35

On Sun, 29 Jul 2001 00:19:15 +0200, "Tom H" <molver@hotmail.com>
wrote:

>Et bud: http://www.ezula.com/HOTtext/support.asp

Et godt bud Nu vil jeg prøve og fjerne det..

Med venlig hilsen
Jesper L Hansen

Fra : Huleboer

Dato : 06-08-01 11:22

Hejsa

ezualabot, er den del af noget spyware, som bliver installeret sammen med
kazaa. desværre kan kazaa
ikke køre uden denne del, sjovt ikk.
ezuala kan fjernes med programmet med ad-aware.

mvh Carl