IE cache
Fra : Karsten Olesen

Dato : 28-07-01 07:27

Jeg har gennem længer tid undret mig over,
hvordan cache virker i Explorer.
Eks. startsiden på www.dmi.dk
Der burde den hente de samme billeder
af knapperne og jordkloden fra Hdd.,
men den henter dem HVER gang, og
det synes jeg er lidt træls..
Hvordan virker cachen ????

MVH

Fra : Jonas

Dato : 29-07-01 03:03

Karsten Olesen <gakke@email.dk> wrote:

> [...]
> billeder af knapperne og jordkloden fra Hdd., men den henter dem HVER
> gang, og det synes jeg er lidt træls.. Hvordan virker cachen ????

Du kan indstille din cache til enten at hente nye versioner hver gang du
besøger siden, eller for hver session eller lignende. Tjek dine internet
options og se hvordan de er indstillet.

Kig evt. på nogle af de links der kommer frem ved at klikke her:
<http://www.google.com/keyword/internet%20explorer%20cache%20settings>

--
Jonas [CPH, DK] |
Erase harddrive to reply | Mental backup in progress