MS Windows
briani 27239
Mailprogram i Windows 7
Fra : Preben Andersen

Dato : 01-02-09 18:39

Er der et mailprogram i Windows 7.0? Jeg synes ikke, jeg umiddelbart kan
finde det.

Preben
Slet SLETDETTE hvis du skriver direkte til mig.

Fra : Carl Drud

Dato : 01-02-09 18:51

"Preben Andersen" <pranSLETDETTE@privat.dk> writes:

> Er der et mailprogram i Windows 7.0? Jeg synes ikke, jeg umiddelbart
> kan finde det.

Nej, er fjernet sammen med bl.a. Movie Maker.

http://en.wikipedia.org/wiki/Windows_7#Removed_features

--
Carl

Fra : -= JF =-

Dato : 01-02-09 19:55

"Preben Andersen" <pranSLETDETTE@privat.dk> skrev i meddelelsen
> Er der et mailprogram i Windows 7.0? Jeg synes ikke, jeg umiddelbart kan
> finde det.

Som Carl siger er det fjernet, men du kan hente Windows Live Mail på dansk
lige her:
https://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=ba346005-45f6-4d14-a7dc-51e13d11a950&displaylang=da

Jeg har kørt med den som newsklient i nogle dage nu, og som jeg ser det er
det dagens udgave af OE. Fungerer ganske fint, og er ikke uden evner, men
jeg hopper nu nok tilbage til Thunderbird på et tidspunkt.
Jeg har ikke prøvet mailklienten.

--
Mvh. John

Fra : Steen

Dato : 01-02-09 21:53

-= JF =- <invalid@invalid.invalid> wrote:

> "Preben Andersen" <pranSLETDETTE@privat.dk> skrev i meddelelsen
>
> Som Carl siger er det fjernet, men du kan hente Windows Live Mail på dansk
> lige her:

Hvorfor mon MS ikke tilbyder screenshots, så man kan se forskellen på
Windows Mail og Windows Live Mail?

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 01-02-09 22:06

isteen@gmail.rygeloven.com (Steen) skrev :

>Hvorfor mon MS ikke tilbyder screenshots, så man kan se forskellen på
>Windows Mail og Windows Live Mail?

Fordi det ikke er nødvendigt?

På Vista findes Windows Mail, så der kender brugerne sikkert
denne, hvis de er interesseret i Windows Live Mail.

WLM kan jo så afinstalleres, hvis man alligevel ikke ønsker at
bruge den.

På den kommende Windows kan kun bruges Windows Live Mail eller et
tredjeparts program.
Windsows Mail kan ikke hentes og installeres på denne.
--
Kerim

Fra : Steen

Dato : 02-02-09 14:26

Kerim Ellentoft <kerim@mail.tele.invalid> wrote:

> Fordi det ikke er nødvendigt?
> WLM kan jo så afinstalleres, hvis man alligevel ikke ønsker at
> bruge den.

Det var da et dumt argument.
Personligt ville jeg ikke installere et program, uden at have set et
screenshot først.

Man køber jo heller ikke et par sko, og sælger dem igen, hvis man ikke
kan passe dem

Fra : inis

Dato : 01-02-09 22:18

brug thunderbird, det er også hurtigere og bedre end outlook express
du kan hente det her: (jeg må vist godt henvise til kimludvigsens side)

http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-thunderbird.php

//inis

Fra : Preben Andersen

Dato : 02-02-09 17:44

"inis" <inismere@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
> brug thunderbird, det er også hurtigere og bedre end outlook express
> du kan hente det her: (jeg må vist godt henvise til kimludvigsens side)
>
> http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-thunderbird.php

Den prøver jeg, tak for hjælpen.