Dette websted kan beskadige din computer.
Fra : John V.

Dato : 31-01-09 15:57

Den meddelse fremkommer næsten overalt på google søgninger.
Sådan har det ikke hele tiden været på min computer, jeg lavede en simpel
søgning på "søgemaskiner".
Næsten alle hits indeholder advarslen "Dette websted kan beskadige din
computer." Hvordan undgår alle disse advarsler, da de fleste nok er falske?
Problemmet er både i FireFox og IE6.

John

Fra : Martin Bak

Dato : 31-01-09 16:02

"John V." <nyhedsgrupper.sparm@loveletters.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Næsten alle hits indeholder advarslen "Dette websted kan beskadige din
> computer." Hvordan undgår alle disse advarsler, da de fleste nok er

Det er opstået for et øjeblik siden, og problemet er tilsyneladende hos
alle. Jeg tror det er Google der har et problem lige nu.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 01-02-09 03:25

"Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev

> Det er opstået for et øjeblik siden, og problemet er tilsyneladende hos
> alle. Jeg tror det er Google der har et problem lige nu.

Så var jeg ikke den enste.
Jeg endte med at copy-paste adresserne i stedet.
Men havde jeg tænkt mig om, havde jeg måske prøvet Altavista i stedet.

Jeg afventer en god forklaring på dansk. Jeg er elendig til engelsk, når det
kommer til teknisk indhold.

Fra : KR

Dato : 31-01-09 16:06

"John V." <nyhedsgrupper.sparm@loveletters.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Næsten alle hits indeholder advarslen "Dette websted kan beskadige din
> computer." Hvordan undgår alle disse advarsler, da de fleste nok er

Jeg har nøjagtig samme problem, mon ikke
det er hos Google, der er en fejl lige nu?
--
Mvh. KR

Fra : Carl Drud

Dato : 31-01-09 16:21

"KR" <nospam@invalid> writes:

> Jeg har nøjagtig samme problem, mon ikke
> det er hos Google, der er en fejl lige nu?

Jeg får ingen advarsler.

--
Carl

Fra : KR

Dato : 31-01-09 16:23

"Carl Drud" skrev:
> Jeg får ingen advarsler.

Google har løst problemet nu.
--
Mvh. KR

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 31-01-09 16:24

Carl Drud skrev:

>Jeg får ingen advarsler.

Du var for langsom til at få oplevelsen, mon det var googles fifteen
minutes of fame.........

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Ole C

Dato : 31-01-09 16:06

John V. skrev blandt andet:

> [...]
> computer." Hvordan undgår alle disse advarsler, da de fleste nok er
> falske? Problemmet er både i FireFox og IE6.

Jeg gætter på at det er dit antivirusprogram der "overreagerer".
AVG har noget der så vidt jeg husker hedder "Safe Surf". Prøv at slå det
fra.

--
vh
Ole C

Fra : Ole C

Dato : 31-01-09 16:09

Ole C skrev blandt andet:

> Jeg gætter på at det er dit antivirusprogram der "overreagerer".
> AVG har noget der så vidt jeg husker hedder "Safe Surf". Prøv at slå
> det fra.

Jeg gætter forkert.
Det må være en fejl hos Google, som andre skriver...

--
vh
Ole C

Fra : Gamle

Dato : 31-01-09 16:07

John V. wrote:
> [...]
> computer." Hvordan undgår alle disse advarsler, da de fleste nok er
> falske? Problemmet er både i FireFox og IE6.

Ligeså hér.
Gad vide hvem der har kompromiteret Google

Mvh.
Torben

Fra : John V.

Dato : 31-01-09 16:12

"Gamle" <torbenth@it.dk> skrev i en meddelelse

> Ligeså hér.
> Gad vide hvem der har kompromiteret Google
>
> Mvh.
> Torben
hehe, ja det måtte jo komme, de får nok løst problemmet hurtigt.

John

Fra : KR

Dato : 31-01-09 16:15

"John V." skrev
> hehe, ja det måtte jo komme, de får nok løst problemmet hurtigt.

Ja det må vi håbe, hvad skal vi gøre uden Google.
--
Mvh. KR

Fra : Max

Dato : 31-01-09 16:18

Hej Gamle

> Gad vide hvem der har kompromiteret Google

Mon det var dem her StopBadWare.org ?

Google køre forøvrigt normalt igen

--
Mvh Max

Fra : KR

Dato : 31-01-09 16:20

"Max" skrev:
> Google køre forøvrigt normalt igen

Dejligt problemet blev løst så hurtigt.
--
Mvh. KR

Fra : Ukendt

Dato : 03-02-09 17:54

On Sat, 31 Jan 2009 16:18:07 +0100, "Max"
<Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote:

> Hej Gamle

> Mon det var dem her StopBadWare.org ?
>
> Google køre forøvrigt normalt igen

Der er da stadigvæk JavaScript error på alle Googlesider (IE)

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 31-01-09 16:18

"Gamle" <torbenth@it.dk> skrev i meddelelsen

> Ligeså hér.
> Gad vide hvem der har kompromiteret Google

HOV,nu kan man komme ind på Google igen, uden disse advarsler.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 31-01-09 16:15

"John V." <nyhedsgrupper.sparm@loveletters.dk> skrev i meddelelsen

> Næsten alle hits indeholder advarslen "Dette websted kan beskadige din
> computer."

Hos mig står det ved samtlige sider som Google finder. Hvad sker der dog???

Hilsen Åge

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 31-01-09 16:25

John V. forklarede:
> [...]
> computer." Hvordan undgår alle disse advarsler, da de fleste nok er falske?

Alt normalt her

--
Venligst / Regards
Brian Vestergaard

Fra : JYH

Dato : 31-01-09 17:34

John V. wrote:
> [...]
> computer." Hvordan undgår alle disse advarsler, da de fleste nok er
> falske? Problemmet er både i FireFox og IE6.

Forklaring er her:
http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1118746.ece

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 31-01-09 18:04

JYH skrev:

>Forklaring er her:
>http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1118746.ece

hvor i den artikel ser du en forklaring ?

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : JYH

Dato : 31-01-09 18:09

Ivan V. Klattrup wrote:

> hvor i den artikel ser du en forklaring ?

Tekniske problemer - men, enig, en meget tynd og overfladisk forklaring.

Fra : Martin Bak

Dato : 31-01-09 19:12

> hvor i den artikel ser du en forklaring ?

Googles egen forklaring her:
http://googleblog.blogspot.com/2009/01/this-site-may-harm-your-computer-on.html

--
Martin