MS Windows
briani 27239
Windows XP log on
Fra : Jane

Dato : 29-01-09 20:23

Min XP ..efter en windows opdate... er pludselig begyndt at bede mig om at
logge in ved at klikke på mit navn, det er meget iriterende, og jeg kan
ikke få den til at holde op igen, har været inde i bruger konti sat hak i
start med velkomstskærm, men det hjælper ikke

Nogen som kan hjælpe mig?

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : Ole C

Dato : 29-01-09 21:53

Jane skrev blandt andet:

> [...]
> jeg kan ikke få den til at holde op igen, har været inde i bruger
> konti sat hak i start med velkomstskærm, men det hjælper ikke

Det plejer at dreje sig om at man skal hente en opdatering til .net
Framework.
Eller prøv at skrive "control userpasswords2" i Start>Kør og se om der er
flueben ud for "Brugere skal angive......."

--
vh
Ole C

Fra : Jane

Dato : 29-01-09 22:37

"Ole C" <mail@FJERNolec.dk> wrote in

> [...]
> Eller prøv at skrive "control userpasswords2" i Start>Kør og se om der
> er flueben ud for "Brugere skal angive......."

Ja det problemet kom nemelig da jeg gennem opdatering installerede net
Framework, før var der ikke noget. Hved du hvor man kan finde den
opdatering som løser problemet?

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 29-01-09 22:53

Du skal gøre som Ole C skrev:
control userpasswords2" i Start>Kør
Her kan du stoppe at den spørger om password, også selv om der ikke er
noget.

Kurt

Fra : Edmund

Dato : 30-01-09 00:13

"Kurt B. Andersen" <kurtanospam@privat.dk> skrev i meddelelsen

> [...]

Kør windows update igen

Mvh Edmund

Fra : Jane

Dato : 02-02-09 01:32

"Edmund" <nospam@surfpost.dk> wrote in news:498237e9$0$56772
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Kør windows update igen
>
> Mvh Edmund

Hvordan det, der er jo ikke flere update ???

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : Edmund

Dato : 02-02-09 02:27

> "Edmund" <nospam@surfpost.dk> wrote in news:498237e9$0$56772
> $edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Hvordan det, der er jo ikke flere update ???

Når man installerer net Framework via update, er opdateringen dertil ikke
med på listen.
Næste gang man går på update skulle der gerne være en der hedder net
Framework sp1

Mvh Edmund

Fra : Jane

Dato : 02-02-09 18:05

> [...]
> ikke med på listen.
> Næste gang man går på update skulle der gerne være en der hedder net

Men det er der ikke der er ikke flere opdateringer overhoved

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : jama

Dato : 30-01-09 12:25

> Du skal gøre som Ole C skrev:
> control userpasswords2" i Start>Kør
> Her kan du stoppe at den spørger om password, også selv om der ikke er
> noget.
>
> Kurt

Undskyld jeg lige spørger, men hvad sker der, hvis man hakket i password,
f.eks. næste gang XP startes op. Jeg mener, at jeg engang var ude for, at
startsiden ikke var den samme, ikonerne og programmerne var væk?
Mvh.Jama

Fra : jama

Dato : 30-01-09 12:27

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 30-01-09 13:37

Den starter uden at spørge om password og logger på senest anvendte
brugerkonto.
Det andet skyldes at der er oprettet en ny brugerkonto.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : jama

Dato : 30-01-09 15:09

> Den starter uden at spørge om password og logger på senest anvendte
> brugerkonto.
> Det andet skyldes at der er oprettet en ny brugerkonto.
>
> Regards Jens Peter Karlsen.

Undskyld jeg lige spørger, men hvad sker der, hvis man fjerner hakket i
password?
og du skriver:
Den starter uden at spørge om password og logger på senest anvendte
> brugerkonto.

Nej den startede op i XPs originale vindue uden mail konto, programmer og
lign, min var med klassik vindue.
Nej "Jeg skifted ikke bruger konto."
Så jeg genstartede og kørte control userpasswords2 igen og satte hakket i
igen, så fik jeg min gamle opstart tilbage med alle mail/news
kontoer/programmer.
Jeg spurgte, fordig jeg har været ude for (2gange) at efter en genstart, at
skulle gi Password ved logoet i opstarten og det kunne jeg ikke da jeg ikke
brugte Password, jeg måtte lave en Rep med R for at komme ind i XP igen.
jama

Fra : Jane

Dato : 02-02-09 01:33

"Kurt B. Andersen" <kurtanospam@privat.dk> wrote in news:4982253e$0$56780
> [...]

> Du skal gøre som Ole C skrev:
> control userpasswords2" i Start>Kør
> Her kan du stoppe at den spørger om password, også selv om der ikke er

Den spørger jo ikke om password, og der er heller ikke hak i password

--
Venlig hilsen
Jane