Ud med IE 8
Fra : Mort1s1

Dato : 25-01-09 14:48

Jeg har desværre installeret IE 8 Beta, selv om jeg har svoret at browsere
vil jeg kun have installeret i færdige versioner. Nu vil jeg imidlertid
gerne af med den igen for at komme tilbage til IE 7, uden at risikere at
miste det jeg har af foretrukne, mails, nyhedsgrupper osv. - nogen som ved
hvordan?

Mort1

Fra : John

Dato : 27-01-09 00:03

"Mort1s1" <mortensensfjern@fjernmail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har desværre installeret IE 8 Beta ... Nu vil jeg imidlertid gerne af
> med den igen ... nogen som ved hvordan?

Tilføj/Fjern programmer, m/flueben i Vis Opdateringer, og så en lille fiks
genstart af pc'en, eller så'n?

Nu er IE8 ellers ude i RC1 version, her dansk og til XP:

Windows Internet Explorer 8 Release Candidate 1 til Windows XP:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=821025fe-9adf-487e-b58c-561b7c8c25db&displaylang=da

Nogen, der har prøvet den?

John

Fra : -= JF =-

Dato : 27-01-09 11:35

"Mort1s1" <mortensensfjern@fjernmail.dk> skrev i meddelelsen

> miste det jeg har af foretrukne, mails, nyhedsgrupper osv. - nogen som
> ved hvordan?

Foretrukne kan du vel bare kopiere over I en midlertidig mappe.
Mail og nyhedsgrupper har IE vel ingen indflydelse på.

Mvh John

Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 06-02-09 09:16

Mort1s1 skrev:
> [...]
> imidlertid gerne af med den igen for at komme tilbage til IE 7, uden at
> risikere at miste det jeg har af foretrukne, mails, nyhedsgrupper osv.

Start med at tage backup af de foretrukne ved at, i IE, at gå op i
filer -> Importer/Eksporter -> Eksporter Favoritter -> Tryk Næste ->
Tryk Næste -> Eksporter til en fil eller adresse (du ka' formodentlig
kun vælge denne indstilling) -> Tryk næste og vælg så hvor du vil gemme
de foretrukne til senere genindlæsning. Så ka' du afinstallere IE 8 og
genoprette dine foretrukne, hvis de sku' forsvinde, hva' jeg ikke tror.
Du bruger bare samme guide til hente de foretrukne ind igen.
(Selvfølgelig ved at bruge Importer Favoritter istedet for Eksporter )

Mvh,
Rasmus Bertelsen