/ Forside / Karriere / Erhverv / Jura / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Jura
#NavnPoint
RyeJensen 11840
Nordsted1 11095
dova 10393
refi 7375
ans 6906
BjarneD 5596
Oldboston 4933
Paulus1 3538
themis 2862
10  jakjoe 2566
(mobil selskab) mundtlig aftale
Fra : Elise Alderskov


Dato : 18-01-09 08:18

sagen er jeg har flyttet mit hoved nr til CBB - jeg havde et andet abonoment
med et tilgodehavende på nogen penge - jeg snakkede med kunde service
og vi blev enige om at nedlægge det oprindelige nr og overflytte pengene til
det andet tlf. nr minus et gebyr på 25 kr.

jeg modtog så denne mail :

"Vi har modtaget din opsigelse af dit CBB mobilnummer 60xxxxxxx
Din taletidskonto kunne ikke udbetales.
Vi håber, du har været tilfreds med de priser og services, du har benyttet
dig af, mens du har været kunde hos os, og at du vil overveje os igen næste
gang, du skal skifte mobilselskab.
Med venlig hilsen
CBB Mobil
www.cbbmobil.dk"

Der står lige ud mine penge er tabt !
Kan de det ?
jeg mener en aftale er en aftale og det ville da være tåbeligt at opsige et
telefon nr uden at bruge de penge der er / var på det ?

er der en venlig sjæl der kan en § om mundtlige aftaler ...

Bedste hilsner ..

--
....



 
 
Knut (18-01-2009)
Kommentar
Fra : Knut


Dato : 18-01-09 09:48

Er det et taletidskort kan du vel bare 'tale færdig' inden du smider det
gamle kort væk!
Et taletidskort skal vel ikke opsiges - det opsiger sig selv når der ikke er
flere penge og det ikke bliver anvendt over en periode.

Knut



"Elise Alderskov" <a.skov@".mail.dk> wrote in message
news:0090b182$0$30100$c3e8da3@news.astraweb.com...
> sagen er jeg har flyttet mit hoved nr til CBB - jeg havde et andet
> abonoment med et tilgodehavende på nogen penge - jeg snakkede med kunde
> service
> og vi blev enige om at nedlægge det oprindelige nr og overflytte pengene
> til det andet tlf. nr minus et gebyr på 25 kr.
>
> jeg modtog så denne mail :
>
> "Vi har modtaget din opsigelse af dit CBB mobilnummer 60xxxxxxx
> Din taletidskonto kunne ikke udbetales.
> Vi håber, du har været tilfreds med de priser og services, du har benyttet
> dig af, mens du har været kunde hos os, og at du vil overveje os igen
> næste gang, du skal skifte mobilselskab.
> Med venlig hilsen
> CBB Mobil
> www.cbbmobil.dk"
>
> Der står lige ud mine penge er tabt !
> Kan de det ?
> jeg mener en aftale er en aftale og det ville da være tåbeligt at opsige
> et telefon nr uden at bruge de penge der er / var på det ?
>
> er der en venlig sjæl der kan en § om mundtlige aftaler ...
>
> Bedste hilsner ..
>
> --
> ...
>



Elise Alderskov (18-01-2009)
Kommentar
Fra : Elise Alderskov


Dato : 18-01-09 18:05


"Knut" <e-poost@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:4972ecd4$0$56781$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Er det et taletidskort kan du vel bare 'tale færdig' inden du smider det
> gamle kort væk!
> Et taletidskort skal vel ikke opsiges - det opsiger sig selv når der ikke
> er flere penge og det ikke bliver anvendt over en periode.
>
> Knut
>

de har lukket for det ...!



alexbo (18-01-2009)
Kommentar
Fra : alexbo


Dato : 18-01-09 09:52


"Elise Alderskov" <a.skov@".mail.dk> skrev

> "Vi har modtaget din opsigelse af dit CBB mobilnummer 60xxxxxxx
> Din taletidskonto kunne ikke udbetales.

> Der står lige ud mine penge er tabt !
> Kan de det ?

Flytning af saldo er en alm. CBB service, den fremgår CBB's prisliste det
koster 25 kr. men hvis der ikke er 25kr. på kontoen kan den ikke flyttes.

Så det er ikke et spørgsmål om en mundtlig aftale, men om hvilket beløb der
stod på kontoen.

mvh
Alex Christensen



Elise Alderskov (18-01-2009)
Kommentar
Fra : Elise Alderskov


Dato : 18-01-09 18:06


"alexbo" <alexbo@email.dk> skrev i en meddelelse
news:4972ee02$0$90276$14726298@news.sunsite.dk...
>
> "Elise Alderskov" <a.skov@".mail.dk> skrev
>
>> "Vi har modtaget din opsigelse af dit CBB mobilnummer 60xxxxxxx
>> Din taletidskonto kunne ikke udbetales.
>
>> Der står lige ud mine penge er tabt !
>> Kan de det ?
>
> Flytning af saldo er en alm. CBB service, den fremgår CBB's prisliste det
> koster 25 kr. men hvis der ikke er 25kr. på kontoen kan den ikke flyttes.
>
> Så det er ikke et spørgsmål om en mundtlig aftale, men om hvilket beløb
> der stod på kontoen.
>
118 kr :)

tak for svaret



alexbo (18-01-2009)
Kommentar
Fra : alexbo


Dato : 18-01-09 14:29

"Elise Alderskov" wrote:

> > Så det er ikke et spørgsmål om en mundtlig aftale, men om hvilket beløb
> > der stod på kontoen.
>
> 118 kr :)
>
> tak for svaret

De kan tænkes at beløbet er overført til den nye konto, og du har fået
en standard meddelelse om at det ikke bliver udbetalt.

mvh
Alex Chtistensen


Elise Alderskov (19-01-2009)
Kommentar
Fra : Elise Alderskov


Dato : 19-01-09 12:31


"alexbo" <alexbo@email.dk> skrev i en meddelelse
news:cb783c1c-aad7-4795-b5cc-9960d824641c@x16g2000prn.googlegroups.com...


>De kan tænkes at beløbet er overført til den nye konto, og du har fået
>en standard meddelelse om at det ikke bliver udbetalt.

nahh de bliver ved fik det her svar :
Tak for din henvendelse.

Jeg kan se at den restsaldo du har stående på nummer 60xxxxxx er bonus
taletid, som du har modtaget af os ved bestillingen af nummeret. Ifølge
vores generelle vilkår kan bonus taletid desværre ikke udbetales eller
flytte til et andet nummer.

Har du yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os på tlf. 33
46 01 01 eller besvare denne mail.

Med venlig hilsen
CBB Mobil A/S




Elise Alderskov (20-01-2009)
Kommentar
Fra : Elise Alderskov


Dato : 20-01-09 18:58


"alexbo" <alexbo@email.dk> skrev i en meddelelse
news:cb783c1c-aad7-4795-b5cc-9960d824641c@x16g2000prn.googlegroups.com...
"Elise Alderskov" wrote:



>De kan tænkes at beløbet er overført til den nye konto, og du har fået
>en standard meddelelse om at det ikke bliver udbetalt.

nej men efter mangt en mail - fik jeg en undskyldning og de åbnede det gamle
sim kort - hvor jeg så kan bruge resten af pengene



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408927
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste