Titler på links i VLC's standard pl
Fra : Michael Jack

Dato : 20-01-09 22:52

Hej

Opgave: Jeg vil gerne have links til DR1 og DR2 til at optræde med pæne
titler på min standard playlist.

Jeg har rippet en stak DVD'er til ISO filer på min harddisk. Når jeg
tilføjer disse til VLC's standard playlist under "Media Library", så er
titel i første omgang det samme som filens navn, men det kan ændres til
noget pænere under "Information...". Alt er godt, bortset fra at jeg
altid skal genstarte VLC før ændringer slår igennem.

Hvis jeg gør det samme med et link til live streaming af DR1 eller DR2
(f.eks. <rtsp://streamer-01.dr.nordija.dk:80/dr1high>), så forbliver
titel det samme som selve linket, uanset hvor mange gange jeg vælger at
gemme metadata under "Information...". Det virker altså ikke som om at
metadata giver mening i forbindelse med direkte links (selvom interface
giver indtryk af noget andet).

Hvis jeg opretter en ny playlist med de to links til DR, og tilføjer
denne playlist til mit Media Library, så optræder både playlistens
filnavn og de to (grimme) links som titler. Titler på links kan stadig
ikke ændres.

Hvordan får jeg de to DR links vist i Media Library med titler efter
eget valg?

Mvh. Michael