Køb af skærm med flat billederør
Fra : Danni Philipsen

Dato : 27-07-01 15:02

Hejsa

Jeg skal købe mig en 19" skærm, men den skal være flad, om det skal være
sony, LG electronics eller en helt tredje det ved jeg ikke! Har I et bud ?

MVH
Danni

Fra : Lind

Dato : 27-07-01 15:20

Klart en LG, jeg var lige nede i Zitech i dag, og se en. Den spiller !!!
Ellers skal du nok spørge i dk.edb.hardware.skaerm næste gang, så er der nok
lidt mere respons.

VH.
Lind

Fra : Jannik Mariager

Dato : 27-07-01 15:30

FED skærm

køb den

Jannik

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 27-07-01 17:09

"Lind" <marlinmo@worldonline.dk> wrote in message

> Ellers skal du nok spørge i dk.edb.hardware.skaerm næste gang, så er der
nok
> lidt mere respons.

Ømh, det har han også gjort...

Newsgroups: dk.edb.hardware,dk.edb.hardware.skaerm

Fra : Flemming Joensson

Dato : 28-07-01 17:20

Af skærme med fladt billedrør kan jeg anbefale Samsung 900NF - jeg bruger en
dagligt på Aalborg Universitet og de er vældig gode, samt billige.
På arbejde bruger jeg af og til en LG skærm (kan ikke lige komme på
modelnavnet, men den er med USB hub og købt i maj måned så det er en nyere
model) og den er mindst lige så god som 900NF, måske bedre - da jeg bruger
forskellige OS og programmer på de to skærme kan jeg ikke så godt
sammenligne deres ydelse, men de er begge klart anbefalingsværdige.
Jeg er selv ved at kigge efter ny skærm til min hjemmepc og ud over de to
nævnte, har jeg kig på en Viewsonic P95F som også har et virkelig flot
billede.

> nok
>
> Ømh, det har han også gjort...
>
> Newsgroups: dk.edb.hardware,dk.edb.hardware.skaerm

Jeg vil tro at det er fordi vedkommende har læst indlægget i dk.edb.hardware
og derfor har henvist til *.skaerm gruppen.

Iøvrigt så er svarene på indlægget også crosspostet, jeg svarer kun her i
skaerm-gruppen.

mvh
Flemming

Fra : Jannik Mariager

Dato : 28-07-01 18:37

På arbejde bruger jeg af og til en LG skærm (kan ikke lige komme på
modelnavnet, men den er med USB hub og købt i maj måned så det er en nyere
model) og den er mindst lige så god som 900NF, måske bedre - da jeg bruger

Det lyder som LG FLATRON 915 FT Plus som jeg har og ja, det er en kanon
skærm

Jannik