Fuld skærm
Fra : Werner

Dato : 17-01-09 19:51

Hvordan får jeg nye sider til at åbne maksimeret?
Af en eller anden grund er de små, når jeg lukker nye vinduer op nu.
XP og Explorer 7.
vh
Werner

Fra : Ole C

Dato : 17-01-09 20:44

Werner skrev blandt andet:

> Hvordan får jeg nye sider til at åbne maksimeret?
> Af en eller anden grund er de små, når jeg lukker nye vinduer op nu.
> XP og Explorer 7.

Når du er i IE og åbner endnu et browservindue?
"Træk" vinduet med venstre musetast til den størrelse du ønsker - og altså
ikke med maksimer-knappen i højre hjørne - og luk det igen med det samme.
Så burde størrelsen blive husket.

--
vh
Ole C

Fra : Werner

Dato : 18-01-09 13:45

"Ole C" <mail@FJERNolec.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ikke med maksimer-knappen i højre hjørne - og luk det igen med det samme.

Virker desværre ikke.....
vh
Werner

Fra : JYH

Dato : 18-01-09 14:12

Werner wrote:
> "Ole C" <mail@FJERNolec.dk> skrev i en meddelelse

> Virker desværre ikke.....

Nu bruger jeg Firefox, men svjh, skal du taste CTRL mens du lukker vinduet.

Fra : Ole C

Dato : 18-01-09 15:55

Werner skrev blandt andet:

Prøver igen:

Når du er i IE og åbner endnu et browservindue? - eller når du i det hele
taget åbner IE?

--
vh
Ole C

Fra : Werner

Dato : 18-01-09 16:03

> Når du er i IE og åbner endnu et browservindue? - eller når du i det hele
> [...]
Undskyld. Det er et kun et problem når jeg åbner enkelte vinduer direkte fra
skrivebordet. Min Google-genvej eks. fejler intet, hvorimod som sagt andre
har problemer med fortsat at åbne i mini-størrelse.
vh
Werner

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 18-01-09 18:34

"Werner" <werner@> skrev :

>Undskyld. Det er et kun et problem når jeg åbner enkelte vinduer direkte fra
>skrivebordet. Min Google-genvej eks. fejler intet, hvorimod som sagt andre
>har problemer med fortsat at åbne i mini-størrelse.

Hvis det er genveje, så højreklik på dem => egenskaber, så kan du
vælge om der skal åbnes i minimeret, normalt eller maximeret.
--
Kerim

Fra : Ole C

Dato : 18-01-09 18:59

Werner skrev blandt andet:

> [...]
> direkte fra skrivebordet. Min Google-genvej eks. fejler intet,
> hvorimod som sagt andre har problemer med fortsat at åbne i

Så fik vi det afklaret - og Kerim har allerede givet dig løsningen

--
vh
Ole C

Fra : Werner

Dato : 19-01-09 19:12

> Så fik vi det afklaret - og Kerim har allerede givet dig løsningen
Hmm...virker ikke.
vh
Werner

Fra : Ole C

Dato : 19-01-09 20:32

Werner skrev blandt andet:

> Hmm...virker ikke.

Hmm - tror du gør noget forkert.....

--
vh
Ole C

Fra : co@ch [4130]

Dato : 20-01-09 08:48

> Hmm - tror du gør noget forkert.....
>

> --
> vh
> Ole C
Dette er den korrekte metode for indstilling af IE browser.
Hvis dette ikke virker er der noget galt med din version af IE
Det er vigtigt at du følger denne beskrivelse, ellers virker det ikke.

åbn din browser
indstil den til den størrelse du ønsker alle de efterfølgende browservinduer
skal have.
dobbeltklik på den øverste farvede bjælke, så browser går i maksimeret.
dobbeltklik igen på den øverste farvede bjælke, så browser går i normal.
luk browser.
åbn din browser
prøv nu om alle vinduer nu åbner i samme str.

Bri@n