Wordforurening på skrivebordet
Fra : Poulsen

Dato : 11-01-09 08:01

Jeg arbejder i skoleverdenen, og der er det af en eller anden mærkelig
grund blevet blevet reglen, at alt sendes i wordformat.
Det er ikke ualmindeligt at jeg modtager mails, hvor en vedhæftet
wordfil på et par linjer gør mig opmærksom på et møde etc.
Og- hver gang åbnes word på macen efter at filen er downloadet. Er der
der ikke et plugin eller lignende der kan åbne wordformat i browseren
(ligesom med PDF), så man slipper for at have wordfiler liggende og
flyde på macen.

vh

Fra : Michael Knudsen

Dato : 12-01-09 16:58

On Jan 11, 7:00 am, Poulsen <poulsen.f...@gmail.com> wrote:

> Er der
> der ikke et plugin eller lignende der kan åbne wordformat i browseren
> (ligesom med PDF), så man slipper for at have wordfiler liggende og
> flyde på macen.

Jeg kan se, at du har skrevet dit indlæg via en Google-konto. Hvis du
bruger Gmail, kan du se Word-filer og alle mulige andre filer direkte
i browseren.

--
Michael Knudsen

Fra : Poulsen

Dato : 15-01-09 14:43

On 13 Jan., 00:57, Michael Knudsen <micknud...@gmail.com> wrote:
I know, men dokumenterne ligger på webportalen skoleintra og skal
åbnes derfra.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 15-01-09 22:55

Poulsen <poulsen.finn@gmail.com> wrote:

> On 13 Jan., 00:57, Michael Knudsen <micknud...@gmail.com> wrote:
> I know, men dokumenterne ligger på webportalen skoleintra og skal
> åbnes derfra.

<http://pimpmysafari.com/plugins/word-browser-plugin-201>

/thomas

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 15-01-09 22:57

> <http://pimpmysafari.com/plugins/word-browser-plugin-201>

skal lige siges at den er gammel, og jeg har ikke testet om den virker
på hhv. 10.5 og/eller Intel maskiner.

/thomas