Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Fuld skærm på youtupe ?
Fra : Kim

Dato : 09-01-09 19:50

Jeg kører med nyeste IE 7 og FF , alligevel
hvis jeg er inde på http://www.youtube.com
og så trykker på "Fuld Skærm", så standser
billedet, men jeg kan høre den stadig kører,
klikker så på "Normalt billed" og så kører den,
bare kun i det lille billed.

Andre der har været ude for lignende ?

Mvh Kim

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 10-01-09 11:17

On Fri, 9 Jan 2009 19:49:58 +0100, Kim wrote:

> Jeg kører med nyeste IE 7 og FF , alligevel
> hvis jeg er inde på http://www.youtube.com
> og så trykker på "Fuld Skærm", så standser
> billedet, men jeg kan høre den stadig kører,

Jeg har ikke oplevet det (Opera 9.6, Adobe Flash Player 10, Vista).

--
What is life, except excuse for death,

Fly Opera - http://opera.softwolves.dk

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 10-01-09 15:57

"Kim" <yea@invalid .dk> skrev

> Jeg kører med nyeste IE 7 og FF , alligevel
> hvis jeg er inde på http://www.youtube.com
> og så trykker på "Fuld Skærm", så standser
> billedet, men jeg kan høre den stadig kører,

Ingen problemer her (FF 3.0.5, Vista).
Noget kunne tyde på at det måske er selve computeren eller din
Windowsinstallation, der skal kigges på.

Fra : Kim

Dato : 10-01-09 20:00

"Philip Nunnegaard" <nunnenospam@hitsurf.dk> skrev
> Ingen problemer her (FF 3.0.5, Vista).
> Noget kunne tyde på at det måske er selve computeren eller din
> Windowsinstallation, der skal kigges på.

Har fundet årsagen,: uncheck "enable hardware acceleration"
http://www.youtube.com/watch?v=fEHrVIREUYk&feature=related

tumpesnot...

/Kim

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 11-01-09 03:46

"Kim" <yea@invalid .dk> skrev

> Har fundet årsagen,: uncheck "enable hardware acceleration"
> http://www.youtube.com/watch?v=fEHrVIREUYk&feature=related
>
> tumpesnot...

Havde jeg aktiveret hardwareacceleration, havde jeg nu heller ikke skænket
det en tanke at det var det jeg skulle slå fra igen.

Fra : Ole C

Dato : 11-01-09 12:12

Kim skrev blandt andet:

> Har fundet årsagen,: uncheck "enable hardware acceleration"
> http://www.youtube.com/watch?v=fEHrVIREUYk&feature=related

Mærkværdigt.
Jeg kan sagtens se Flash-videoer i fuld skærm, selvom hardware acceleration
er markeret.....

--
vh
Ole C