/System/Library/CoreServices/KeyboardSetup~
Fra : Flemming Rubini

Dato : 07-01-09 03:37

Hvorfor kan jeg ikke aktivere overstående kommando?

Selvom jeg står i biblioteket og kører
sudo KeyboardSetupAssistant.app
så er svaret at applikationen ikke findes. Jeg kan se den eksisterer.

Jeg prøver at få mit hvide bluetooth tastatur, det med numerisk blok i
højre side, a1060, genkendt.

--
Venlig hilsen
Flemming Rubini

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 10-01-09 13:51

On 2009-01-07 03:37:18 +0100, 012008fr@gmail.com (Flemming Rubini) said:

> Hvorfor kan jeg ikke aktivere overstående kommando?
>
> Selvom jeg står i biblioteket og kører
> sudo KeyboardSetupAssistant.app
> så er svaret at applikationen ikke findes. Jeg kan se den eksisterer.

prøv med "open -a KeyboardSetupAssistant.app"

--
mvh. Morten Reippuert Knudsen

Fra : Flemming Rubini

Dato : 10-01-09 14:58

> prøv med "open -a KeyboardSetupAssistant.app"

Tak.

Programmet er stædigt fraværende uanset om jeg står i
/System/Library/CoreServices/ eller ej, og så kører

Fra : Flemming Rubini

Dato : 10-01-09 20:47

> prøv med "open -a KeyboardSetupAssistant.app"

Jeg prøvede med

sudo open
/System/Library/CoreServices/KeyboardSetupAssistant.app/Contents/MacOS/K
eyboardSetupAssistant

hvilket ser sådan ud:

FR-MBP Flemming$
/System/Library/CoreServices/KeyboardSetupAssistant.app/Contents/MacOS/K
eyboardSetupAssistant ; exit;
2009-01-10 20:43:11.867 KeyboardSetupAssistant[321:10b] No unknown
keyboard connected - terminating
logout

[Proces udført]

Interessant ikke.

--
Venlig hilsen
Flemming Rubini

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 11-01-09 10:04

On 2009-01-10 20:46:43 +0100, 012008fr@gmail.com (Flemming Rubini) said:

> [...]
> eyboardSetupAssistant ; exit;
> 2009-01-10 20:43:11.867 KeyboardSetupAssistant[321:10b] No unknown

jo, så synes den at dit keyboard ser for fornuftigt ud til at den gider
starte. Min gør iøvrigt det samme.
--
mvh. Morten Reippuert Knudsen