Hvilke rss'er abonnerer I på?
Fra : Steen

Dato : 06-01-09 20:14

Nu har vi lige været omkring diverse feed-readere, og det kunne være
sjovt at høre, hvilke feeds Mac-folk læser.

Jeg hiver følgende ned:

Apple hot news (den danske version)
Digitalt.tv
Gizmodo
Google Mac Blog
Lifehacker
Macnation
Sci-Fi News
T3

Hvad læser I?

Fra : Michael Knudsen

Dato : 06-01-09 14:29

On Jan 6, 11:14 am, ist...@gmail.rygeloven.com (Steen) wrote:

> Hvad læser I?

Google Mac Blog
Mediamac
Macrumors

Jeg er ikke specielt begejstret for Mediamac. Der er mange indlæg om
Software, som ikke interesserer mig, men med RSS er det jo heldigvis
let at sortere skidt fra kanel.

--
Michael Knudsen

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 06-01-09 23:15

Michael Knudsen <micknudsen@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Jeg er ikke specielt begejstret for Mediamac. Der er mange indlæg om
> Software, som ikke interesserer mig, men med RSS er det jo heldigvis

Mediamac er ofte bare dårlige oversættelser af artikler fra Macnn og
andre sites

Jeg følger med i Macworld.com og Ars Technica's feeds primært

/thomas

Fra : Henrik Münster

Dato : 07-01-09 01:44

> Mediamac er ofte bare dårlige oversættelser af artikler fra Macnn og
> andre sites
>
> Jeg følger med i Macworld.com og Ars Technica's feeds primært

Jeg har nedenstående for tiden, men jeg skifter en del og prøver mig
lidt frem.

TidBITS
Mediamac
Peugeot (engelsk og fransk)
Apple sidste nyt
MobileMe news
Mac OS X knowledge base
Statens Serum Institut
Sundhedsstyrelsen
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Michael Knudsen

Dato : 06-01-09 22:00

On Jan 6, 4:43 pm, hen...@muenster.dk (Henrik Münster) wrote:

> Statens Serum Institut
> Sundhedsstyrelsen

Gisp! Jeg troede, at Steen mente Mac-relaterede RSS-feeds. Jeg håber
ikke, at ovenstående har noget med Mac at gøre. Nuvel, måske kunne min
sygelige fascination af Apples produkter have interesse for
Sundhedsstyrelsen

Blandt mine ikke-Mac feeds har jeg blandt andet Science og Nature.
Pudsigt nok har jeg flere gange set billeder iPhones i disse; typisk i
forbindelse med perspektiverende artikler, hvor man plaprer løs om den
teknologiske udvikling. Jeg er naturligvis ikke uening -- iPhone må
vel betragtes som "state of the art", eller?!

--
Michael Knudsen

Fra : Steen

Dato : 07-01-09 14:14

> Gisp! Jeg troede, at Steen mente Mac-relaterede RSS-feeds

Ikke nødvendigvis...men både og (hm?)