Browser
stl_s 3840
arlet 2470
icons?
Fra : Jubii

Dato : 05-01-09 16:31

I IE7 har nogle faner på fanelisten samme icon og nogle forkerte icon.
Det samme gælder jo så også favoritter.
Kan disse icon blive ændret så de får deres egne icon?

Fra : Ole C

Dato : 05-01-09 16:51

Jubii skrev blandt andet:

> I IE7 har nogle faner på fanelisten samme icon og nogle forkerte icon.
> Det samme gælder jo så også favoritter.
> Kan disse icon blive ændret så de får deres egne icon?

Hos mig plejer ikonerne at blive "rigtige" ved genstart af maskinen.
Har du prøvet det?

--
vh
Ole C

Fra : Jubii

Dato : 06-01-09 01:45

"Ole C" <mail@FJERNolec.dk> skrev i meddelelsen

> Hos mig plejer ikonerne at blive "rigtige" ved genstart af maskinen.
> Har du prøvet det?

Det kan jeg ikke huske, men jeg kan slukke for pc'en så den også bliver
kølet lidt af, hi hi. Og så tænde den senere i dag.

Fra : Jubii

Dato : 06-01-09 07:15

"Jubii" <jubii@msn.com> skrev i meddelelsen
> "Ole C" <mail@FJERNolec.dk> skrev i meddelelsen

> Det kan jeg ikke huske, men jeg kan slukke for pc'en så den også
> bliver kølet lidt af, hi hi. Og så tænde den senere i dag.

Det havde jeg så ikke, genstartet, for efter slukningen er div. icons
tilbage til normalt.
Tak.