MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Finde e-mail header (original mail slettet~
Fra : linalinddk@gmail.com

Dato : 04-01-09 09:03

Hej gruppe.

Jeg skriver her, da jeg har et problem med at finde en e-mail header.
Det er egentlig en lang historie; jeg har haft problemer med en bruger
på eBay, og det er eBay nu ved at undersøge. I den forbindelse skal de
bruge headeren fra den mail, brugeren har sendt mig.

Jeg har desværre været så dum, at jeg ved et uheld har slettet den
originale mail fra brugeren. Jeg har imidlertid mit eget svar på
brugerens mail liggende i mit mailprograms (Windows Live Mail) Sendte
beskeder-mappe, og under mit svar er hele den anden brugers besked.
Når jeg får vist headeren, er det selvfølgelig oplysningerne om min
mail til brugeren, der kommer frem, og det er jo ikke dem, eBay skal
bruge.
Derfor vil jeg høre, om der er mulighed for på en eller anden måde at
hente headeren fra brugerens mail frem, selvom jeg ikke har den
originale mail liggende? Jeg tænker, at headeren fra brugerens mail
til mig måske på en eller anden måde er blevet "bevaret", da jeg
trykkede "Svar" og skrev tilbage til brugeren?

Jeg håber, det giver mening - jeg er desværre langt fra ekspert på
området!

På forhånd tak.
Mvh. Lina Christensen

Fra : bosol

Dato : 04-01-09 09:38

On 4 Jan., 18:03, linalin...@gmail.com wrote:
> [...]
> trykkede "Svar" og skrev tilbage til brugeren?
>
> Jeg håber, det giver mening - jeg er desværre langt fra ekspert på

Det kan du faktisk selv afprøve - få en ven til at sende mail til dig
- og du svarer igen derefter kopiere du de 2 header ind i Wordpad og
sammenligner

NEJ headeren er ikke den samme - der mangler afsenders IP-adresse men

måske kan det bruges ?

Fra : bosol

Dato : 04-01-09 09:41

> [...]
> trykkede "Svar" og skrev tilbage til brugeren?
>
> Jeg håber, det giver mening - jeg er desværre langt fra ekspert på

Har du kikket i mappen SLETTET POST ?