MS Windows
briani 27239
vedr service pack 2 til vista
Fra : Poul Johannsen

Dato : 03-01-09 22:37

Hej

Jeg har installeret service pack 2 beta dansk til min vista 64 bit.
Under system står der :

Service pack 2 v.113

Er det den eneste version der er ude lige nu?

Mvh Poul

Fra : Henrik Laursen

Dato : 04-01-09 11:56

"Poul Johannsen" <pouljo@gmail.com> wrote in news:-
fWdnakOVpsXR8LUnZ2dnUVZ8q_inZ2d@giganews.com:

> [...]
> Under system står der :
>
> Service pack 2 v.113
>
> Er det den eneste version der er ude lige nu?

Ja, for det er ikke en officiel service pack endu.
Den færdige service pack 2 udkommer først senere på året.

Men min holdning er at man skal holde sig fra de beta releases af service
packs, da de ikke er færdigt udviklede og kan gøre ens computer meget
ustabil, det oplevede rigtig mange med beta'en af SP3 til WinXP.

--
Henrik Laursen

Fra : Kurt Lund

Dato : 04-01-09 12:17

"Henrik Laursen" <nomail@dont-like-spam.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> packs, da de ikke er færdigt udviklede og kan gøre ens computer meget
> ustabil, det oplevede rigtig mange med beta'en af SP3 til WinXP.

Jeg vil give dig ret Henrik, men SP2 Beta til Vista er nu klippestabil.

Mvh
Kurt

Fra : Poul Johannsen

Dato : 04-01-09 12:21

Hej

> Jeg vil give dig ret Henrik, men SP2 Beta til Vista er nu klippestabil.

Nemlig den kører også stabilt her.

Mvh Poul

Fra : Henrik Laursen

Dato : 04-01-09 23:57

"Poul Johannsen" <pouljo@gmail.com> wrote in news:xvednWCH7-
AHBv3UnZ2dnUVZ8gOdnZ2d@giganews.com:

> Hej

> Nemlig den kører også stabilt her.
>
> Mvh Poul

Så har de åbenbart lært af den fejl de gjorde med den Beta af SP3 til XP.

--
Henrik Laursen

Fra : JSH [9800]

Dato : 04-01-09 13:17

Kan du give et link til hvor den kan downloades?

Jeg har Windows Vista Home Premium - (dansk)

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 04-01-09 13:49

"JSH [9800]" <jstenbakFJERN_DETTE@e-box.dk> skrev :

>Kan du give et link til hvor den kan downloades?

Hos Microsoft.
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=DCA54ECC-362A-4B4D-B62B-22780E839A7E&displaylang=en

>Jeg har Windows Vista Home Premium - (dansk)

Findes ikke på dansk, der må man vente på den endelige version.
(En engelsk sp kan ikke bruges på en dansk Windows.)
--
Kerim

Fra : Edmund

Dato : 04-01-09 14:45

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i meddelelsen
> "JSH [9800]" <jstenbakFJERN_DETTE@e-box.dk> skrev :

> Findes ikke på dansk, der må man vente på den endelige version.
> (En engelsk sp kan ikke bruges på en dansk Windows.)

Man kan da vælge dansk på siden ??

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 04-01-09 15:15

"Edmund" <nospam@surfpost.dk> skrev :

>Man kan da vælge dansk på siden ?

Det bliver den ikke dansk af, det er five language version man
downloader.

»Five Language Standalone version can be installed on systems
with any of the following language versions: English, French,
German, Japanese, or Spanish.«
--
Kerim

Fra : Edmund

Dato : 04-01-09 18:02

> [...]
>
> »Five Language Standalone version can be installed on systems
> with any of the following language versions: English, French,

Den brokkede sig ikke, da jeg installerede den på min danske vista

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 04-01-09 22:04

"Edmund" <nospam@surfpost.dk> skrev i meddelelsen

> "Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i meddelelsen

> Den brokkede sig ikke, da jeg installerede den på min danske vista
Lyder rimeligt. Jeg var så dum at hente vista sp1 i en beta version, og den
var også engelsk. Den virkede for så vidt godt nok, men da den endelige
danske version kom, kunne jeg ikke få fjernet den og kunne heller ikke
"opgradere" til den danske, hvilket så også fremgik med de meget små
bogstaver, da jeg efterfølgende læste betingelserne for brug af den pgl.
beta.
Så det var helt forfra, da den også lavede ged i den med andre opdateringer.
Så jeg er færdig med at lege med beta versioner indtil videre - og især når
andre sprog blandes ind i det.

Kurt

Fra : Edmund

Dato : 04-01-09 22:35

"Kurt B. Andersen" <kurtanospam@privat.dk> skrev i meddelelsen

> [...]

> opdateringer. Så jeg er færdig med at lege med beta versioner indtil
> videre - og især når andre sprog blandes ind i det.

Undrer mig at den skriver på dank til mig

Fra : Henning

Dato : 04-01-09 14:01

On Sat, 3 Jan 2009 22:37:15 +0100, "Poul Johannsen" <pouljo@gmail.com>
wrote:

>Hej
>
>Jeg har installeret service pack 2 beta dansk til min vista 64 bit.

Hvor finder du den danske version henne?