eb og firefox
Fra : Dal

Dato : 02-01-09 06:57

Er det mon kun hos mig eller er der andre der har problemer med at www.eb.dk
ikke starter med at blive vist i toppen af siden men man skal "rulle" ned af
siden før den kommer. (i firefox)

/dal

Fra : JJ

Dato : 02-01-09 09:33

Dal wrote, on 02-01-2009 06:56:
> Er det mon kun hos mig eller er der andre der har problemer med at www.eb.dk
> ikke starter med at blive vist i toppen af siden men man skal "rulle" ned af
> siden før den kommer. (i firefox)

Ingen problemer her. Bruger Firefox 3.0.5.

Fra : Dal

Dato : 02-01-09 09:43

jeg bruger også 3.0.5

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 02-01-09 10:58

Dal skrev:
> Er det mon kun hos mig eller er der andre der har problemer med at www.eb.dk
> ikke starter med at blive vist i toppen af siden men man skal "rulle" ned af
> siden før den kommer. (i firefox)

Hvad mener du med, at siden ikke starter i toppen? Mener du,
at den starter længere nede på siden, eller er der tomt i
toppen af siden?

Hvis førstnævnte, så tjek, hvad der står i adressefeltet.
Kan du se tegnet # nogen steder i adressen?

Hvis sidstnævnte, så prøv at tage et skærmbillede og upload
det et sted, hvor vi kan se det.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
http://pc-sikkerhed.dk

Fra : KentBM

Dato : 02-01-09 16:53

Dal skrev:
> Er det mon kun hos mig eller er der andre der har problemer med at www.eb.dk
> ikke starter med at blive vist i toppen af siden men man skal "rulle" ned af
> siden før den kommer. (i firefox)
Jeg har ind imellem haft problem med at de øverste link ikke fungere,
hvis det er, hvad du mener? Jeg har aldrig fundet (eller søgt efter) en
forklaring, men bare regnet med, at EB er optimeret til IE. Og at det
var forklaringen.

--

Kent

Fra : Finn

Dato : 02-01-09 09:14

On 02-01-2009 06:56, Dal wrote:
> Er det mon kun hos mig eller er der andre der har problemer med at www.eb..dk

Nej jeg har samme problem (samme årsag til at Chrome stadig er
installeret .
Hovedteksten kommer først helt nede efter at den gule venstre
"sidebar" slutter og ikke til højre for "sidebaren" som normalt.
Ændring af teksstørrelse hjælper ikke noget.

Mvh
Finn (hvor FF har virket sådan i laaang tid - men KUN på eb.dk)

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 02-01-09 17:36

Finn skrev:

> Hovedteksten kommer først helt nede efter at den gule venstre
> "sidebar" slutter og ikke til højre for "sidebaren" som normalt.

Her virker siden fint. Nu ved jeg ikke, om Dal oplever det
samme som dig, men din beskrivelse tyder på, at elementerne
på siden fylder mere i bredden, end der er plads til. Og at
midterdelen derfor skubbes ned under venstre bjælke.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
http://pc-sikkerhed.dk

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 02-01-09 17:44

Kim Ludvigsen skrev:

> Her virker siden fint.

Ditto med Opera, Firefox og IE6.

> Nu ved jeg ikke, om Dal oplever det
> samme som dig, men din beskrivelse tyder på, at elementerne
> på siden fylder mere i bredden, end der er plads til. Og at
> midterdelen derfor skubbes ned under venstre bjælke.

Jeg prøvede at formindske vinduet, men det er lavet med
tabel/agtigt)design, så der er intet der flytter sig.

--
Bertel

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 02-01-09 20:31

Bertel Lund Hansen skrev:

> Jeg prøvede at formindske vinduet, men det er lavet med
> tabel/agtigt)design, så der er intet der flytter sig.

Hm, så burde det vel slet ikke kunne lade sig gøre, at
midterdelen og højre spalte skubbes ned?

--
Mvh. Kim Ludvigsen
http://pc-sikkerhed.dk

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 03-01-09 13:19

Bertel Lund Hansen wrote:

> Ditto med Opera, Firefox og IE6.

Virker fint med FF2 og Opera under Linux.

Jesper Poulsen

Fra : Finn

Dato : 02-01-09 11:19

On 2 Jan., 17:35, Kim Ludvigsen <use...@kimludvigsen.dk> wrote:
> [...]
> på siden fylder mere i bredden, end der er plads til. Og at
> midterdelen derfor skubbes ned under venstre bjælke.

Det skal siges at det også har fungeret på et tidspunkt med FF. I
Chrome og IE fungerer det også fint her. Jeg har prøvet at lave en
"udskriv side" som pdf men der ser det rigtigt ud.
Men hvis man ser eb.dk så er der sidemenuerne (hvis man kalder dem
det) i højre og venstre side og selve hovedteksten midt i.

Svært at forklare men jeg prøver.

Skulle være:
VMenu Hoved HMenu

Men ser det som:
VMenu
Hoved HMenu

Mvh
Finn

Fra : Dal

Dato : 03-01-09 09:59

"Finn" <pulterkammer@gmail.com> skrev i en meddelelse
On 02-01-2009 06:56, Dal wrote:
> [...]

Ændring af teksstørrelse hjælper ikke noget.

Mvh
Finn (hvor FF har virket sådan i laaang tid - men KUN på eb.dk)

Hej igen.............. min fejl er nødagtig som Finn beskriver den her.

/dal