Explorer7 - Firefox - tilføjelsesprogramme~
Fra : Keld Rosenberg

Dato : 01-01-09 21:08

Hej Gruppe

Jeg oplever nu ofte at hvis jeg har startet Firefox og så vil starte
Explorer7, så får jeg en fejlmeddelelse i E7 "IE7 startes uden
tilføjelsesprogrammer"....

Hvorfor sker det? Er det fordi IE7 og FF anvender samme externe programmer
og FF så låser disse, så IE7 ikke får lov til at bruge dem?

Det undrer mig, for jeg har til nu kunnet anvende begge browsere uden at de
forstyrrede hinanden......

Mvh Keld

Fra : co@ch [4130]

Dato : 01-01-09 21:18

"Keld Rosenberg" <keld.rosenberg@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og FF så låser disse, så IE7 ikke får lov til at bruge dem?
>
> Det undrer mig, for jeg har til nu kunnet anvende begge browsere uden at

Der må være opstået en fejl hos dig.

Jeg har ikke dette problem og har aldrig oplevet det.

Jeg mener de bruger hver deres plugins, så det burde ikke kunne konflikte.

Bri@n