Kan ikke se youtupe i "Fuld Skærm" ?
Fra : Kim

Dato : 31-12-08 19:35

Jeg kører med nyeste IE 7 og FF , alligevel
hvis jeg er inde på http://www.youtube.com
og så trykker på "Fuld Skærm", så standser
billedet, men jeg kan høre den stadig kører,
klikker så på "Normalt billed" og så kører den.

Kører med Xp Pro Dk,
incl Sp 1+2+3 og alle updates, på
ny pc:
Asus P5KPL-C/1600 Socket 775, Intel G31
CPU Intel Pentium Core 2 Duo E8400 3.0 GHz
LC POWER LC7560 V2.0 - 560W 120 mm fan
Ram Kingston 2*2 GB DDR II - PC 6400/800 MHZ
GEFORCE 9800GTX+ OC 512MB GDDR3 PCI Ex - PhysiX - DVI- XFX Gainward
Soundcard Creative SoundBlaster X-FI Xtreme Audio 7.1

Jeg fatter det ikke, kan nogen venligst hjælpe med råd ?
Alt andet virker fint.

Mvh Kim

Fra : Lars Christensen

Dato : 31-12-08 20:00

7On Wed, 31 Dec 2008 19:34:38 +0100, "Kim" <no£@waydude.dk> wrote:

> [...]
>Soundcard Creative SoundBlaster X-FI Xtreme Audio 7.1
>
>Jeg fatter det ikke, kan nogen venligst hjælpe med råd ?

Prøv at sætte antallet af farver ned. Det var løsningen hos mig da jeg
havde samme problem.
Det gøres i Kontrolpanel --> Personlige indstillinger -->
Skærmindstillinger.

--
Godt nytår

Fra : Kim

Dato : 05-01-09 08:10

"Lars Christensen" <jaja@givmigspamiminskraldespand.invalid> skrev
> Prøv at sætte antallet af farver ned. Det var løsningen hos mig da jeg
> havde samme problem.
> Det gøres i Kontrolpanel --> Personlige indstillinger -->
> Skærmindstillinger.

Øhh, hvad mener du med antallet af farver ned ?

Det er der nemlig ikke noget der hedder, der er noget der hedder
Skærmopløsning (kører med 1280*1024 til min skærm)
eller Farvekvalitet ( 16 ell. 32 bit kører med 32 bit )

Mvh Kim

Fra : Lars

Dato : 05-01-09 15:21

On Mon, 5 Jan 2009 08:09:40 +0100, "Kim" <no£@waydude.dk> wrote:

> [...]
>Skærmopløsning (kører med 1280*1024 til min skærm)
>eller Farvekvalitet ( 16 ell. 32 bit kører med 32 bit )

Det er farvekvalitet. Prøv at sætte den ned til 16 bit.

--
Dette er en signatur