"Kim" <no£@waydude.dk> writes:
>"Palle" <usenet@ducktrucks.dk> skrev i
>> On 2008-12-28 15:11:39 +0100, thomas@elements.dk (Thomas von Hassel)
>said:
>>
>>> jeg tager ikke tilfældige personers "brok" på usenet eller diverse fora
>>> som signifikante data der indikerer at Apple er de værste mht. serice
>>> ... ... sorry
>>
>> Dit forsvar repræsenterer jo også blot en "tilfældig persons forsvar",
>og
>> er derfor præcis så ligegyldig som alt andet. Med andre ord må vi tage
>alt
>> dette tilfældige snak på usenet som rent vrøvl?
>
>Het enig Palle.
>Og til Thomas von Hassel, du vælger at opfatte mine
>indlæg som brok, hvor flertallet herinde opfatter dem
>som information til hvordan servicen er hos apple/humac.
>
>> Jeg taler af egen erfaring, og det er nok. Har aldrig oplevet så ringe
>> support/service som den jeg har "fået" hos HUMAC (som jo må siges at
>> repræsentere Apple i denne sammenhæng).
>
>Heller ikke jeg. Jeg har i mange år hjulpet familie, venner
>og bekendte med deres pc'ere og har nu fundet en butik
>hvor alt hvad jeg køber, hvis jeg kommer hjem og pludselig
>syntes at farven ikke passer mig, kan jeg uden problemer
>bytte eller få alle pengene tilbage på 1 sek, helt uden problemer,
>diskution, udfyldelse af blanketter osv osv.
>Se, det er service, og resultatet er at manden nu har en
>blomstrende pc-butik, fordi alle de kunder jeg har henvist
>får samme behandling, og så kommer folk jo tilbage.
>Det kunne mange pc-butikker læere maget af.
>
>>Selv da jeg købte min iMac fik jeg direkte fejlagtige oplysninger om min
>>maskine. Blev snydt for 500 kr. Fik dem dog igen senere, og da min mus
>kort
>>efter gik i stykker skulle jeg vente alt alt for længe for at få en ny,
>alt
>>imens de havde fejet mig væk med beskeden om at de ventede på
>>reservedele?!?!
>
>Ja, præcist hvad de også gjorde med mig.
>
>> Men lad os da lave nogle forsøg. Lad os indsende dele til HUMAC og
>sammen
>> evaluere forløbet? Nogen de har nogle defeke dele? Ellers fabrikerer
>jeg
>> en defekt MightyMouse.
>
>Eller oprette en hjemmeside hvor alle utilfredse
>apple/humac kunder kan delagtigøre os alle sammen
>med de oplevelser vi har haft.
>
>Fik foresten 2 indlæg fra "Hanne Hertzog" fra
www.macbruger.dk
>
>>"Hanne Hertzog" <Hanne@enterpol.dk> skrev i en meddelelse
>>news:fc.0073fb6b0877d9a33b9aca009f6aa430.877d9d3@net.dialog.dk...
>>
>> hej Kim,
>> Jeg har fulgt dit skriveri her i gruppen, og synes du er blevet
>behandlet
>> dårligt. Skriv til mig. Min adresse er korrekt.
>>
>> (jeg ved ikke om du skriver under korrekt adresse her?)
>>
>> Selvom du ikke er medlem af MacBruger, vil jeg prøve at hjælpe dig.
>> Det er simpelthen for dårligt med så elendig service. Det kan ingen
>> macbruger være tjent med.
>>
>> venlig hilsen Hanne
>> formand@macbruger.dk
>>
>>
www.macbruger.dk
>> ____________________
>> Største og ældste forening
>> for MacBrugere i Danmark
>>
>
>nr 2:
>
>>"Hanne Hertzog" <Hanne@enterpol.dk> skrev i en meddelelse
>>news:fc.0073fb6b087918a03b9aca00cadd79e1.87918a6@net.dialog.dk...
>> "Kim" <no£@waydude.dk> writes:
>>>
>>>Nu er der gået 35 dage og vi aner ikke hvornår den kommer,
>>>kan nogen her slå den ?
>>>
>>>/Kim
>>
>> Jeg har tilbudt at prøve at hjælpe dig, men det har du ikke reageret på.
>> Nu er det snart jul, så.. Men det er før lykkedes mig at få ordnet op i
>> nogle sager
>> Venlig hilsen Hanne
>>
>>
www.macbruger.dk
>> ____________________
>> Største og ældste forening
>> for MacBrugere i Danmark
>>
>
>Har svaret her i NG men hun har ikke reageret endnu
>
>
>> Jeg klantrer ikke Apple. Jeg klantrer HUMAC. Men Apple burde tjekke op
>om
>> HUMACS elendige service.
>
>Helt enig.
>Skal lige nævne at vi fik den i går med posten, og den virker (endnu)
>så nu er min datter glad igen.
>
>Mvh Kim
>
Som jeg skriver i mit første indlæg, så skulle DU skrive til mig, da du jo
ikke bruger en brugbar mail adressse her.
Det er evigheder siden, jeg skrev det tilbud, og dit svar kom her først i
den travle juletid-og i julen har jeg masser af famile, der skal passes.
Jeg blev dog noget skuffet over, at du i dit svar, egentlig ikke havde
tillid til, at jeg kunne hjælpe. Men nu har du jo fået det i orden, så er
historien vel slut her.
Men jeg vil dog skrive til en bestemt person og fortælle om denne
skrækkelige historie.
Hvor mange dages ventetid blev det til?
venlig hilsen
Hanne
www.macbruger.dk
____________________
Største og ældste forening
for MacBrugere i Danmark