MS Windows
briani 27239
Finde korrekt partion i søg ?
Fra : Jane

Dato : 28-12-08 17:18

Hej gruppe!
I denne maskine med XP-Home, kan jeg ikke søge specefikt på harddiskens
partioner, det gør ikke noget ved alm. brug, men undertiden skal jeg finde
noget på min externe HD der har flere inddelinger, og da er det underligt
jeg skal søge maskinens 2-partioner igennem endnu engang, jeg mener man på
den anden maskine der anvender XP-pro udgaven, kan søge i akkurart den
partion man fra starten, mener 'det-søgte' skal ligge på ?
Jeg har tidligere haft XP-home på andre PC'er, og mener ikke jeg har haft
dette probs før ?

Takker for hjælpen
Jane

Fra : John T.

Dato : 28-12-08 17:25

"Jane" <jornhansen2@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> partion man fra starten, mener 'det-søgte' skal ligge på ?
> Jeg har tidligere haft XP-home på andre PC'er, og mener ikke jeg har haft

Pertitioner har jo et bogstav, kan du ikke søge på netop
det bogstav ?
John

Fra : Jørn

Dato : 29-12-08 14:17

Desværre står alle partionerne på den samme linie i søg, derfor kan jeg ikke
vælge hvilket bogstav (drev) jeg præcist ønsker.

Fra : Ole C

Dato : 29-12-08 14:53

Jørn skrev blandt andet:

> Desværre står alle partionerne på den samme linie i søg, derfor kan
> jeg ikke vælge hvilket bogstav (drev) jeg præcist ønsker.

Men til højre skal der være en lille pil.
Prøv at trykke på den....

--
vh
Ole C

Fra : Ole Christiansen

Dato : 29-12-08 14:51

> [...]
> partion man fra starten, mener 'det-søgte' skal ligge på ?
> Jeg har tidligere haft XP-home på andre PC'er, og mener ikke jeg har haft

Microsoft søg.
Hvis det er vinduet "søg i", kan du jo bladre og se/søge alle drev.
mvh Ole

Fra : Jakob

Dato : 30-12-08 14:48

On Sun, 28 Dec 2008 17:17:48 +0100, Jane wrote:

> [...]
> partion man fra starten, mener 'det-søgte' skal ligge på ?
> Jeg har tidligere haft XP-home på andre PC'er, og mener ikke jeg har haft

højreklik på det drev du vil søge i og vælg 'søg'

--
Jakob