MS Windows
briani 27239
Problemmer med Rep, med R og indstall en R~
Fra : jama

Dato : 28-12-08 14:36

Har en Zepto 3215W duo cpu T 7500 2GB Ram 250GB HD.
Havde fået snavs ind på min PC OS XPpro sp3, da jeg ville rep. OSet med R
standsede den efter 3/4 af installeringen var kørt ind, serial nr.var
indtastet, der manglede bare det sidste, men den ville ikke længere, ventede
et par timer og opgav så. Satte så en Ren install. ind m. alle opdat. og nu
køre den. Men, men når jeg bruger f.eks. "jv16 PowerTools" får jeg Blå skærm
med denne fejl "0x0000008E(0xC0000005,0x00200020,0xA8EFECF0,0x00000000)"
Googlet og fandt det var noget med Ram, men jeg har ikke problemmer med
Rammene, Nu har jeg kørt SuperAntiSpyware i F8, samt Norman_Malware Cleaner
og Windows OnCare scanner, der er fundet en del snavs med dem alle, orker
ikke en ny indstall. Kan godt køre XP, hvis bare visse programmer, som f.eks
jv16 ikke bruges, hvad er galt? Jeg skal jo kunne bruge nettet og jeg er
forsiktig bruger AntiSpy ved mindste mistanke om snavs, har været på nettet
siden 1994, så hel grøn er Jeg ikke, men måske for nysgerrig, men det er
efterhånden blevet sådan, at man snart ikke kan åbne en side u. fare for
snavs og her tænker jeg ikke på Rusiske porno sider, men på helt alm.
hjemmesider.
Mv julehilsen
Jama

Fra : Per D.

Dato : 28-12-08 15:30

"jama" <nonspam@mail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> det er efterhånden blevet sådan, at man snart ikke kan åbne en side u.
> fare for snavs og her tænker jeg ikke på Rusiske porno sider, men på helt

HAR du testet dine ram, eller TROR du der ingen problemer er?
Undskyld at jeg råber, men har flere gange set samme symptomer,
hvor det har været ramproblem.

Test evt. med "memtest86" http://www.memtest86.com

Per D.

Fra : jama

Dato : 28-12-08 17:15

"Per D." <ginge@post10.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>>

> HAR du testet dine ram, eller TROR du der ingen problemer er?
> Undskyld at jeg råber, men har flere gange set samme symptomer,

Det vil jeg gøre, tak
Mvh.Jama

Fra : jama

Dato : 28-12-08 14:51

"jama" <nonspam@mail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> det er efterhånden blevet sådan, at man snart ikke kan åbne en side u.
> fare for snavs og her tænker jeg ikke på Rusiske porno sider, men på helt

ps.
Glemte, at sige at når der køres i F8 er der ingen problemmer.
jama