MS Windows
briani 27239
applikation til at ændre billedstørrelsen ~
Fra : KS

Dato : 19-12-08 23:30

Nogen der kan hjælpe mig med at finde det add-on så jeg kan ændre
billedstørrelsen p åmine billeder???

Mener MS har det men kan bare ikke finde det.

På forhånd tak
mvh
kenneth

Fra : Holst

Dato : 19-12-08 23:46

KS wrote:

> Nogen der kan hjælpe mig med at finde det add-on så jeg kan ændre
> billedstørrelsen p åmine billeder???
>
> Mener MS har det men kan bare ikke finde det.

Ikke indbygget, men du kan blot bruge Microsoft Powertools:

<http://www.microsoft.com/Windowsxp/downloads/powertoys/xppowertoys.mspx>

Fra : Ole C

Dato : 20-12-08 00:34

Holst skrev blandt andet:

> Ikke indbygget, men du kan blot bruge Microsoft Powertools:

Dog ikke i Vista

--
vh
Ole C

Fra : Holst

Dato : 20-12-08 09:52

Ole C wrote:

> Dog ikke i Vista

Aner det ikke. Der blev spurgt om XP.

Fra : KS

Dato : 20-12-08 08:29

tak for hurtig hjælp
god jul
Kenneth

Fra : Jakob

Dato : 20-12-08 02:41

On Fri, 19 Dec 2008 23:29:35 +0100, KS wrote:

> [...]
> billedstørrelsen p åmine billeder???
>
> Mener MS har det men kan bare ikke finde det.

http://irfanview.com/ Kan både lave om på størrelser og batchprocessing. Og
så er det gratis

--
Jakob

Fra : Ole C

Dato : 20-12-08 03:59

Jakob skrev blandt andet:

> http://irfanview.com/ Kan både lave om på størrelser og
> batchprocessing. Og så er det gratis

Dog ikke nær så enkelt at bruge som Powertoys Image Resizer, der lægger sig
i højrekliks-menuen.
Men altså ikke til Vista....

--
vh
Ole C

Fra : Olesen

Dato : 20-12-08 05:22

Hvorfor bliver du ved med at snakke om vista, når spørgsmålet går på XP?

Fra : Per

Dato : 20-12-08 11:34

Ole C wrote:

> Dog ikke nær så enkelt at bruge som Powertoys Image Resizer, der
> lægger sig i højrekliks-menuen.
> Men altså ikke til Vista....

Men det kan gratis VSO image resizer altså godt.

Den må siges at være afløseren til Powertoys og fungerer faktisk bedre og
hurtigere.

http://www.vso-software.fr/products/image_resizer/

Per

Fra : Ole C

Dato : 24-12-08 00:03

KS skrev blandt andet:

> [...]
> billedstørrelsen p åmine billeder???
>
> Mener MS har det men kan bare ikke finde det.

Her er der en gratis klon til Vista, der ser ud og fungerer nøjagtig som
Powertoys Image Resizer for XP:
http://sourceforge.net/projects/phototoysclone/

--
vh