MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Filer, jeg vil af med.
Fra : Hr Jørgen

Dato : 18-12-08 17:12

For nogen tid siden skrev jeg mine bankkoder ind på en lille CD, så den var
nem at gemme.

Lige siden har jeg ved flere lejligheder fået "FILER DER ER KLAR TIL AT
BLIVE SKREVET TIL CD'EN. Og den indeholder Nordea\Unisecur\*/*, den
egentlige certifikatfil. Desuden Spyware\Adware men ingen filer i folderen.
Der var ikke noget med de andre Bankkoder.

Nu har jeg lige brændt nogle feriebilleder for en ven. Hans billeder lagde
jeg ind under et aldeles tomt bibliotek.Så brændte jeg dem, og da jeg
bagefter kontrollerede, hvad der var kommet på CD'en, stod der først
afsnittet med "Filer der er klar til at blive skrevet til CD'en", og der var
de to nævnte biblioteker lommet på. Derefter kom "Filer på CD'en i
øjeblikket", og der kom alle feriebillederne. Der var tre forskellige
brændinger, og mine bankoplysninger var med hver gang.

Hvor befinder de filer sig, der så gerne vil skrives på en CD? Dem må jeg se
at komme af med.Jeg har brugt søgefunktionen, og jeg ser ikke andre
Unisecur, end den, jeg skal bruge hver gang jeg logger på banken. Kan der
lagres noget usynligt for mig, evt i et brænderprogram? Jeg bruger Nero
Start Smart.

Jeg kan ikke aflevere nogen af disse CD'er, da de alle inheholder interne
bankoplysninger.

Mvh Jørgen

Fra : Hr Jørgen

Dato : 18-12-08 18:22

Jeg har lige opdaget, at de uvelkomne filer tilsyneladende ikke er med på
CD'en. Når jeg åbner Stifinderen og aflæser en CD, vises der også på flere
år gamle filer, at "Der er filer, der er klar til at brændes".
Det er altså noget, der ligger et eller andet sted i PC'en. Det vil jeg
meget gerne af med.
Mvh Jørgen