MS Windows
briani 27239
Tilbagevendende problem i registreingsdata~
Fra : Mikkel Mikkelsen

Dato : 17-12-08 09:55

Hver dag scanner jeg registreingsdatabasen med CCleaner og hver gang finder
den det samme problem:

ActiveX/COM problem
AccDictionary.AcroIEHlprObj.1
{FCC9F0BB-4AEA-9AA5-C340-1CE474C1BD25}
HKCR\AccDictionary.AcroIEHlprObj.1

Hvorfor dukker det op lige så raskt som man sletter det?
--
Venlig hilsen
Mikkel

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 17-12-08 10:00

Mikkel Mikkelsen skrev:

>Hvorfor dukker det op lige så raskt som man sletter det?

Afinstaller adobe reader så stopper det nok

eller endnu bedre afinstaller ccleaner det er alligevel ikke de bit den
fylder værd

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Mikkel Mikkelsen

Dato : 17-12-08 10:20

On 17 Dec 2008 08:59:32 GMT, Ivan V. Klattrup wrote:

> Afinstaller adobe reader så stopper det nok

Aha, det hører altså til Adobe Reader, så CCleaners advarsel om at det er
et problem, er altså falsk?

> eller endnu bedre afinstaller ccleaner det er alligevel ikke de bit den
> fylder værd

Tak for sangen. Hvad anbefaler du i stedet?
--
Venlig hilsen
Mikkel

Fra : Ole C

Dato : 17-12-08 10:51

Mikkel Mikkelsen skrev blandt andet:

> Aha, det hører altså til Adobe Reader, så CCleaners advarsel om at
> det er et problem, er altså falsk?

Njae...problem og problem...
Det er åbenbart overflødige oplysninger - i hvert fald i dit tilfælde.

> Tak for sangen. Hvad anbefaler du i stedet?

Ivan giver bare udtryk for sin egen mening om Ccleaner.....og mens du venter
på hans svar, kunne du overveje at udskifte din Adobe Reader med Foxit
Reader: http://www.foxitsoftware.com/pdf/rd_intro.php
Den er ikke nær så "tung" som Adobe Reader efterhånden er blevet - og så
vidt jeg har erfaret, skriver den ikke overflødige linier i Registry

--
vh
Ole C

Fra : jos

Dato : 17-12-08 13:24

> [...]
> Den er ikke nær så "tung" som Adobe Reader efterhånden er blevet - og
> så vidt jeg har erfaret, skriver den ikke overflødige linier i

Enig!

finn

Fra : Jakob

Dato : 19-12-08 11:47

On Wed, 17 Dec 2008 10:19:51 +0100, Mikkel Mikkelsen wrote:

> Aha, det hører altså til Adobe Reader, så CCleaners advarsel om at det er
> et problem, er altså falsk?

> Tak for sangen. Hvad anbefaler du i stedet?

Jeg vil anbefale at holde op med at køre de semiautomatiske regcleanere, om
det er CCleaner eller andet. Der er alt for mange positiver og tit
risikerer man at fjerne noget der skal være der eller endda væsentligt.

--
Jakob

Fra : emjeppesen

Dato : 19-12-08 12:48

Jakob skrev:

>Jeg vil anbefale at holde op med at køre de semiautomatiske regcleanere, om
>det er CCleaner eller andet. Der er alt for mange positiver og tit
>risikerer man at fjerne noget der skal være der eller endda væsentligt.

Det må være noget, du har erfaret med Vista. Jeg har brugt CCleaner i
årevis til XP og aldrig været udsat for at den fjernede noget
væsentligt.

Hilsen emj

Fra : Hans Otto Nielsen

Dato : 19-12-08 13:42

"emjeppesen" <emj@> skrev i meddelelsen

> Det må være noget, du har erfaret med Vista. Jeg har brugt CCleaner i
> årevis til XP og aldrig været udsat for at den fjernede noget
> væsentligt.

Ingen problemer med CCleaner her, brugte den på XP
og efter skift til Vista, stadig ingen problemer.

Fra : Hans Otto Nielsen

Dato : 19-12-08 13:47

"Hans Otto Nielsen" <oz2hns@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> "emjeppesen" <emj@> skrev i meddelelsen

> Ingen problemer med CCleaner her, brugte den på XP
> og efter skift til Vista, stadig ingen problemer.
UPS glemte lige navn
mvh
Hans Otto