MS Windows
briani 27239
Hvordan får jeg en dual boot menu i window~
Fra : Kim Eichen

Dato : 17-12-08 00:15

Hej gruppe

Hvordan får jeg en dual boot menu i windows xp hvor jeg kan vælge mellem c:\
og windows xp?

Jeg har prøvet lidt forskelligt med boot.ini, men det fungerer ikke rigtig
godt.

C:\ er FAT32

Mvh Kim

Fra : Kim Eichen

Dato : 17-12-08 01:52

"Kim Eichen" <eichen@FJERNruc.dk> wrote in message
> [...]
> c:\ og windows xp?
>
> Jeg har prøvet lidt forskelligt med boot.ini, men det fungerer ikke rigtig

Jeg har fundet frem til at det kan lade sig gøre med recovery console. Som
udgangspunkt er der dog ikke dansk tegnsæt i recovery console, ved I om det
kan lade sig gøre at få dansk tegnsæt?

Fra : Edmund

Dato : 17-12-08 16:16

"Kim Eichen" <eichen@FJERNruc.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> c:\ og windows xp?
>
> Jeg har prøvet lidt forskelligt med boot.ini, men det fungerer ikke rigtig

Hvilket styresystem er der på c:\

Fra : Kim Eichen

Dato : 17-12-08 21:36

"Edmund" <nospam@surfpost.dk> wrote in message

> "Kim Eichen" <eichen@FJERNruc.dk> skrev i meddelelsen

> Hvilket styresystem er der på c:\

Windows XP Home

Fra : Edmund

Dato : 18-12-08 00:15

> Windows XP Home

Så det er to Windows XP du vil vælge i mellem ?

Er de på samme disk, eller er det to harddiske ?

MVH Edmund