Hvilken Linux på en p75?
Fra : Kenneth

Dato : 26-07-01 19:21

Hejsa

Jeg har længe villet eksperimentere med lidt linux og har nu fået en P75 med
64mb ram, samt 0.5 & 2gb hd, i overskud.
Hvilken distro vil I anbefale.
Giv gerne et link til hvor jeg kan finde info om hvordan jeg kan downloade
det.

Venlig hilsen & på forhånd tak
Kenneth

Fra : Steen Suder

Dato : 26-07-01 21:17

Kenneth wrote:

> [...]
> Hvilken distro vil I anbefale.
> Giv gerne et link til hvor jeg kan finde info om hvordan jeg kan downloade

Kig lidt i http://www.sslug.dk/linuxbog/
Der er en del at downloade fra http://mirrors.sunsite.dk/.
Eksempler: Debian, RedHat, Mandrake etc. De fleste kan installeres
direkte fra net.

--
Steen Suder

"We reject kings, presidents and voting.
We believe in rough consensus and running code."

Fra : Ove Lie

Dato : 05-08-01 11:42

Kenneth <Ken_T@cool.dk> skrev i
meldingsnyheter:9jpmrg$149l$1@news.cybercity.dk...
> [...]
med
> 64mb ram, samt 0.5 & 2gb hd, i overskud.

Den som din nabo/venn har, da det er let å få hjelp

-Ove

Fra : Kenneth

Dato : 09-08-01 18:36

> Den som din nabo/venn har, da det er let å få hjelp

...tjaa, så er der win98 og winME at vælge imellem :)
(hjælp er der intet af hos naboen)

--
Venligst
Kenneth

Fra : Henrik Bøgh

Dato : 11-08-01 13:52

Kenneth vreettee in meeseaagjee <9kuhgo$fir$1@news.cybercity.dk>:

[...]

> ..tjaa, så er der win98 og winME at vælge imellem :)
> (hjælp er der intet af hos naboen)

Så prøv hos den nærmest Linux User Group (LUG). Find den på www.lug.dk
Har du heller ikke en LUG i nærheden så prøv at sætte et opslag op på
nærmeste gymnasie eller tekniske skole. Min erfaring siger mig at der i 9
ud af 10 tilfælde kan findes en Linux-person der.

--
` Med Venlig Hilsen | Regards
` H e n r i k B ø g h