/ Forside / Teknologi / Administrative / MS-Office / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
MS-Office
#NavnPoint
sion 18709
refi 14474
Klaudi 9389
Rosco40 5695
berpox 5456
dk 5398
webnoob 4919
Benjamin... 4870
o.v.n. 4637
10  EXTERMINA.. 4373
Hjælp til udarbejdelse af faktura i excel.
Fra : joergensen.bo


Dato : 19-12-08 06:47

Hej.

Jeg har lavet en faktura skabelon i excel. Efter at have indsat logo +
div. har jeg 24 linjer til posteringer for at holde det på 1 A4 side.
Hvis jeg har flere posteringer, er det så muligt på en smart måde at
indsætte flere rækker, hvor de formler/funktioner jeg har, i de 24
rækker, automatisk bliver indført i de nye rækker ? Gerne med den
mulighed at indsættelsen kan udføres med en forudvalgt tast.
Håber der er nogen der kan hjælpe mig.

Mvh. Bo Jørgensen.

 
 
Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408927
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste