Glædelig jul
Fra : Henrik Münster

Dato : 24-12-08 19:18

Glædelig jul til alle her i gruppen.
--
Henrik Münster
Esbjerg
Danmark

Fra : Flemming Rubini

Dato : 24-12-08 20:01

> Glædelig jul til alle her i gruppen.

I lige måde. Og Glædelig Jul til Ruth, Pia, og Paven, Bagger, Bager og
Bamse, Ku Klux Klan, Osama og Bush, Anker, Nyrup, og Saudier,
Kosovo-Albanere, og alle andre der holder fest!

--
Venlig hilsen
Flemming Rubini

Fra : Flemming Rubini

Dato : 25-12-08 06:29

Flemming Rubini <012008fr@gmail.com> wrote:

> I lige måde. Og Glædelig Jul til Ruth, Pia, og Paven, Bagger, Bager og
> Bamse, Ku Klux Klan, Osama og Bush, Anker, Nyrup, og Saudier,
> Kosovo-Albanere, og alle andre der holder fest!

Og her kommer lidt julegave ønsker fra mig til gruppen og resten af
verden.

At Dr. BJ Fogg må få ret i sine håb om fred i verden, på 30 år, gennem
persuasive technology, som fx Facebook (Jacob Holdt, som den low-tech.
udgave af dette)

http://www.slideshare.net/StanFan/dr-bj-fogg-facebook-peace-technology

At Jacob Holdt må få et langt og godt liv.

http://www.american-pictures.com/dansk/jacob/index.htm

At Mac-platformen og dens communities vil bidrage til dette, ved stadig
at være inkluderende, og smalltalkende med alle der beder om hjælp og
støtte.

At dk.edb.mac fortsat vil bidrage til denne fred og lykke uden hensyn
til deltagernes politiske ståsted, personlige idosynkrasier, og
præmorbiditet.

At dk.edb.mac kommer til at findes på Facebook
--
Venlig hilsen
Flemming Rubini

Fra : Henrik Münster

Dato : 25-12-08 14:26

Flemming Rubini <012008fr@gmail.com> wrote:

> At dk.edb.mac kommer til at findes på Facebook

Tak for de mange gode ønsker. Jeg er imponeret over, at Jacob Holdt
stadig er i gang. Han holdt foredrag allerede i min folkeskole.
Hvad Facebook angår, er det så ikke lidt meget at lave et forum
for et forum? Det minder lidt om spillet Lego Star Wars til f.eks.
Playstation. Spillet er et franchise af Lego Star Wars. Lego Star Wars
er et franchise af Star Wars-filmene. Man kan måske endda sige, at
filmene er et franchise af bøgerne. Man spørger uværgeligt sig selv:
Hvad bliver det næste? En film over Lego Star Wars-spillet?
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Flemming Rubini

Dato : 25-12-08 14:39

> [...]
> filmene er et franchise af bøgerne. Man spørger uværgeligt sig selv:
> Hvad bliver det næste? En film over Lego Star Wars-spillet?

Jeg er også mest spændt på om Standford-læreren kan komme op med nogle
overbevisende værktøjer til at vise de muligheder han taler om.

Men egentlig er sagen jo Twitter og lignende, "Hvad laver du lige nu?"
Vi ved så lidt om menneskelig aktivitet, at det virkelig interesserer
os, at følge med, og virkningen er en samhørighedsfølelse.

Og du har selvfølgelig ret mht. forum for et forum. Jeg var ikke lige
skarp dér. Jeg mente selvfølgelig blot at gruppens enkelte medlemmer var
tilstede der. Jeg hoppede selv på sidste måned. Og har glædet mig over
at komme tættere på nogle af dem som ellers er langt væk.

For nej, der er ikke noget der slå GUI'et etc. i dette forum
--
Venlig hilsen
Flemming Rubini

Fra : fjern

Dato : 24-12-08 23:33

Henrik Münster wrote:
> Glædelig jul til alle her i gruppen.

Et udsagn, jeg tilslutter mig til fulde...

Kristian Stange

Fra : Lyrik

Dato : 25-12-08 00:34

"fjern" <"gantes(fjern)"@mac.com> skrev i meddelelsen

> Et udsagn, jeg tilslutter mig til fulde...
>
> Kristian Stange
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Glædelig Jul!

fra Jens

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 25-12-08 10:09

> Glædelig jul til alle her i gruppen.

Rigtig dejlig jul til alle - til såvel de, der holder jul og til de, der
ikke fejrer den.
--
MA @ 55.01.46N/11.50.38E www.ammentorp.org - fjern xyz fra mailadresse
-- and don't forget to boogie