Chrome
Fra : Edwin Elowsson

Dato : 28-12-08 22:21

Hej
Jeg har haft chrome instaleret og afinstaleret den igen, nu virker det ikke
hvis jeg klikker paa et link i en e-mail, eller der kommer en meddelse op
som siger:

Handlingen er blevet annulleret pga. begrænsninger paa computeren. Kontakt
systemadministratoren.

Jeg er godt nok sur paa Google. !!!!!!!!!!!!!!!!

Edwin Elowsson

"If you have a difficult task, give it to a lazy person
- they will find an easier way to do it." - Hlade's Law

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 28-12-08 23:08

"Edwin Elowsson" <ee@gipen.dk> skrev :

>Jeg har haft chrome instaleret og afinstaleret den igen, nu virker det ikke
>hvis jeg klikker paa et link i en e-mail, eller der kommer en meddelse op
>som siger:

Start => Angiv programadgang og -standarder

Vælg den browser, som du bruger nu.

>Jeg er godt nok sur paa Google. !!!!!!!!!!!!!!!!

Har ikke noget med Google/Chrome at gøre.
--
Kerim

Fra : Edwin Elowsson

Dato : 29-12-08 07:40

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i en meddelelse

> Start => Angiv programadgang og -standarder
>
> Vælg den browser, som du bruger nu.

> Har ikke noget med Google/Chrome at gøre.
> --
> Kerim

Mange tak, det hjalp,
men det maa da havde været Chrome som har ændret det, jeg har aldrig været
der inde før.

Edwin

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 29-12-08 11:32

Edwin Elowsson skrev:

> Mange tak, det hjalp,
> men det maa da havde været Chrome som har ændret det, jeg har aldrig været
> der inde før.

Det er Windows, der ikke kan finde ud af det. Da du havde
Chrome installeret, har du åbenbart valgt, at det skulle
være din standardbrowser, og da du afinstallerede kunne
Windows så ikke finde ud af, hvad der nu skulle være din
standardbrowser.

Normalt vil andre browsere fortælle dig, at de ikke er din
standardbrowser, når de startes, og de vil tilbyde at ændre
dette. Når du ikke har fået en sådan besked efter fjernelsen
af Chrome, så har du nok valgt at slå beskeden fra, da du
stadig havde Chrome installeret.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
http://pc-sikkerhed.dk

Fra : Edwin Elowsson

Dato : 29-12-08 13:07

> [...]
> ikke har fået en sådan besked efter fjernelsen af Chrome, så har du nok
> valgt at slå beskeden fra, da du stadig havde Chrome installeret.

Den køber jeg

Tak for hjælpen

Edwin

PS rigtig godt nytaar til alle