Kan simpelthen ikke forstå det :-(
Fra : Charlotte

Dato : 22-12-08 09:58

Hej i kloge hoveder

Normalt kan jeg selv finde ud af forskellige småting - men denne gang må jeg
melde pas......æv!

I fredags forsvand den øverste barre i internettet - dvs når jeg åbner en
browser, så mangler den øverste barre - der hvor man kan søge andre
web-sider og hvor man kan finde sine favoritter..............nu skriver jeg
med 10 fingre, så det går lidt for hurtigt nogle gange - og måske jeg har
fået lavet en kombination som gør at denne barre er forsvundet - men hvordan
får jeg den frem igen?? Det er ved at drive mig til sindsyge - haha - for
det gør livet noget besværligt, når man ikke kan huske de enkelte
sider........håber der er en som kan hjælpe mig - har prøvet at ringe til
Microsoft - men det er da en farce.........man bliver smidt rundt fra den
ene afdeling til den anden - ingen aner hvem der skal hjælpe mig............

Hilsen Charlotte

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 22-12-08 10:18

"Charlotte" <charlotte_andersen@ofir.dk> skrev

> I fredags forsvand den øverste barre i internettet - dvs når jeg åbner en
> browser, så mangler den øverste barre - der hvor man kan søge andre
> web-sider og hvor man kan finde sine favoritter

Jeg går ud fra at vi taler om Internet Explorer.
Er det menulinjen du taler om?
Og hvilken browserversion?

Hvis det er IE7 og menulinjen, så kan den fås frem ved at trykke på knappen
"Funktioner" ude til højre og vælge "Menulinje".

Hvis det er noget andet der er galt...
- Er du kommet til at trykke F11 på et tidspunkt?
Hvad sker der hvis du trykker F11 igen?

Fra : Ove Kjeldgaard

Dato : 22-12-08 10:29

"Philip Nunnegaard" <nunnenospam@hitsurf.dk> wrote:

>Hvis det er IE7 og menulinjen, så kan den fås frem ved at trykke på knappen
>"Funktioner" ude til højre og vælge "Menulinje".

Og i IE6 er det "Vis" menuen og "Værktøjslinjer"

--
Med venlig hilsen, Ove Kjeldgaard
Ved e-mail svar: Skift ciffer ud med bogstav

Fra : Ukendt

Dato : 22-12-08 10:20

"Charlotte" <charlotte_andersen@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ringe til Microsoft - men det er da en farce.........man bliver smidt
> rundt fra den ene afdeling til den anden - ingen aner hvem der skal hjælpe

Har du prøvet at trykke F11 ?

/karsten

Fra : Per

Dato : 22-12-08 16:08

Karsten Madsen wrote:
> "Charlotte" <charlotte_andersen@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Har du prøvet at trykke F11 ?

Hjælper ingen af de allerede givne svar - så prøv en systemgendannelse - det
vil helt sikkert hjælpe dig.

/ Per

Fra : Charlotte

Dato : 05-01-09 11:50

> Hjælper ingen af de allerede givne svar - så prøv en systemgendannelse -
> det vil helt sikkert hjælpe dig.
>
> / Per
Hej alle

Tusinde tak for jeres svar - har prøvet at trykke på F11 og nu kan jeg da se
mine foretrukne web-sider Et stort skridt på vejen - men jeg mangler
stadig den øverste "bjælke" hvor man kan skrive en given
web-adr..........den er stadig væk. Jeg har prøvet at lede efter
systemgendannelse og har fundet den - men det eneste jeg kan gøre der er at
ændre diskpladsen - jeg kan ikke vælge nogen dato for at starte maskinen
derfra hvor jeg ved det hele virkede. Jeg har prøvet at kopiere hvordan
browseren ser ud.......men kan ikke vise det her - kan ikke "paste" billedet
som det ser ud...........æv, hvor er det surt at bruge så meget tid på dette
her. Hvis i ikke kan løse mit problem, vil jeg lige engang sige tak for al
den hjælp jeg har fået indtil nu - i har gjort min dag lidt lettere

Hilsen Lotte

Fra : Charlotte

Dato : 05-01-09 12:15

> [...]
> meget tid på dette her. Hvis i ikke kan løse mit problem, vil jeg lige
> engang sige tak for al den hjælp jeg har fået indtil nu - i har gjort min

Hehe - så er jeg her igen....har selv fundet ud af det - på en eller anden
måde har jeg fået "trukket" linien op så den forsvandt - det funker nu
jubiiii - endnu engang tak til jer alle

Hilsen Lotte

Fra : Ove Kjeldgaard

Dato : 05-01-09 19:18

"Charlotte" <charlotte_andersen@ofir.dk> wrote:

>Hehe - så er jeg her igen....har selv fundet ud af det - på en eller anden
>måde har jeg fået "trukket" linien op så den forsvandt - det funker nu
>jubiiii - endnu engang tak til jer alle

Det lyder som om du ikke har haft låst værktøjslinjerne?

Lås/frigør værktøjslinjerne findes hurtigt i højreklik-menuen for
værktøjslinjerne.

Fra : Charlotte

Dato : 06-01-09 12:53

"Ove Kjeldgaard" <n3ws@hiker.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> --
> Med venlig hilsen, Ove Kjeldgaard
> Ved e-mail svar: Skift ciffer ud med bogstav

Hej Ove

Tusinde tak - det har jeg lige gjort Hva skulle jeg gøre uden jeres
hjælp...........guld værd

Ha en fantastisk dag.

/Lotte