pludselig er Internet explorer 7 blevet no~
Fra : Poul Johannsen

Dato : 20-12-08 17:53

Hej

Jeg synes at IE7 er blevet noget ustabilt. Jeg oplever at den fryser
rimeligt tit efter ca 2 min eller deromkring.
Det er sket efter en af de månedlige opdateringer fra microsoft.

Nogen der har de samme symptoner? Firefox 3 kører som en drøm og IE7 kører
næsten som en drøm. Synd den er ustabilt.

Mvh Poul

Fra : Ole C

Dato : 20-12-08 18:58

Poul Johannsen skrev blandt andet:

> [...]
>
> Nogen der har de samme symptoner? Firefox 3 kører som en drøm og IE7
> kører næsten som en drøm. Synd den er ustabilt.

Prøv at læse tråden fra d. 16.12.
Ja, der er kun én.....

--
vh
Ole C

Fra : Lars E. P.

Dato : 21-12-08 10:19

Sat, 20 Dec 2008 18:58:04 +0100, skrev "Ole C" <mail@FJERNolec.dk> :

>Prøv at læse tråden fra d. 16.12.
>Ja, der er kun én.....

Kun en? Hos mig er der slet ingen d. 16/12

Hilsen Lars

Fra : Lars E. P.

Dato : 21-12-08 10:16

Sat, 20 Dec 2008 17:52:57 +0100, skrev "Poul Johannsen"
<pouljo@gmail.com> :

> [...]
>
>Nogen der har de samme symptoner? Firefox 3 kører som en drøm og IE7 kører
>næsten som en drøm. Synd den er ustabilt.

Det kan skyldes mange ting, men prøv:

Internetindstillinger > fanen Avanceret > knap Nulstil

Men læs vejledningerne grundigt så du ved hvad der vil ske hvis du
fortsætter.

Hilsen Lars

Fra : Poul Johannsen

Dato : 21-12-08 10:51

Hej

> Det kan skyldes mange ting, men prøv:
>
> Internetindstillinger > fanen Avanceret > knap Nulstil
>
> Men læs vejledningerne grundigt så du ved hvad der vil ske hvis du
> fortsætter.

Det har jeg prøvet uden held. Nu har jeg installeret IE 8 beta2 og der er
slet ingen problemer med den.

Mvh Poul