Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Eksport af bogmærker fra Firefox?
Fra : Mikkel Mikkelsen

Dato : 20-12-08 17:33

Mit hierarki af bogmærker er sandet til. Jeg har en masse bogmærker
vedrørende nogle emner som jeg sjældent eller aldig bruger, men jeg ønsker
ikke at slette dem helt. Måske får jeg brug for dem en dag.

Fra Firefox kan jeg eksportere som HTML eller lave en sikkerhedskopi i FF's
eget backupformat, men hvis jeg nu finder samlingen frem om to år og ikke
bruger Firefox til den tid, vil jeg ikke være fastlåst til en sådan
backup-fil.

Hvordan eksporterer jeg en mappe (evt. med undermapper) og løse links som
det de er - enkelte internetgenveje, så jeg kan lagre dem på en DVD som
enkeltfiler?

Jeg kan bruge kopier/sæt ind på et bogmærke adgangen i FF's
bagmærkeadministration, men ikke i bundter. Hvorfor ikke?
--
Venlig hilsen
Mikkel

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 20-12-08 17:47

Mikkel Mikkelsen skrev:

>Fra Firefox kan jeg eksportere som HTML

Hvis du vælger at eksportere til html, så har du i hvert fald på nuværende
tidspunkt mulighed for at importere dem i IE, Firefox og Opera (for bare
at nævne de tre "store" browsere)

ingen ved om noget som helst vil være brugbart i fremtiden, heller ikke
IE's løsning er fremtidssikret.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk